bada ute i balja
Har en tös på 6 månader IDAG! :) började fundera idag om jag kanske skulle ta & ta ut badbaljan så hon fick bada ute när det är såhär varmt(27-28) grader idag.. hon är väldigt varm av sig och idag har det varit lika varmt ute som inne.. dock så får hon ju ändå frisk luft ute, i skuggan såklart! Och blir lite svalkad samtidigt. Kan tillägga att hon sitter själv,har gjort sen hon var 4 mån & älskar att bada. Låter det som en dum idé? :)
Klart hon ska få bada ute! Massa spännande ljud och saker att se på :D
/Christine
Jag har t.o.m funderat på att svalka Joel (12v) genom att bada ute nu nr det är så himla varmt. Tycker det låter som en superb ide

Kör på, vi badar ute så fort tillfället ges ☀️
mvh Maria värd på barn, miljonar, bloggande
medarbetare på husmorstips.ifokus
Min blogg: http://nouw.com/mariastankar
Vi har barnpool bredvid vår vanliga pool och sonen älskar att bada i den, men han är snart ett år. Men för ett par veckor sedan var hans lilla kusin, fyra månader gammal, och hälsade på och badade tillsammans med Billy, han älskade det han också! Kanske ska tilläggas att vi fyller poolen med slang inifrån och varmvatten och inte med trädgårdsslangen, då hade nog ingen av barnen badat :P
Egentligen- vad är skillnaden på att bada ute som inne? Förutom att det fläktar och är mycket skönare ute? Klart ni ska bada ute :)
Sajtvärd på Iller.ifokus
När mina barn var 6 månader badade vi i pool utomhus. Man ser på dem när det börjar bli kallt. Igår hade vi 27,4 grader på vårt lokala bad och flera bebisar badade. I en balja hemma kan man ju ha tempererat vatten.
Tänk bara på att vara i skuggan och helst ha skyddande kläder på även vid bad.
Medarbetare på djurskydd.ifokus
Lite roligt, Dagen efter jag skrev inlägget så kom tösens mormor hit med världens sötaste mini plutt pool åt henne! :) hehe och hon trivdes allt! :)
Har ett stort parasoll över och filt bredvid så efter bad får hon sitta nakenfis en stund, syns på henne att hon njuter och tycker det är spännande :)