Barn iFokus

Barn

Etikett01-allmänt-om-barn
Läst 1107 ggr
[Thiah]
0

sovande guldklimpar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Joel sover helst som på bilden. I en grotta gjord av mammas eller pappas täcke.  Han vill ligga på sidan med huvudet inlösta. Som gjort för att ge sin mamma ett antal hjärtattacker varje dag….🤪

Sover era barn på något lustigt,gulligt,knasigt,roligt eller helt enkelt briljant sätt?

[Nelley]
0

Så sover min hund ;)

Ria74
0

Sådär älskade Molly också att sova när hon var riktigt liten 😃 Hon höll på att ge sin stackars mamma en hjärtinfarkt flera gånger när hon dessutom hade lyckats få filten om huvudet 😮

mvh Maria värd på barn, miljonar, bloggande
medarbetare på husmorstips.ifokus
Min blogg: http://nouw.com/mariastankar

[Thiah]
0

Jag sover gärna likadant faktiskt :p

mallan-nog
0

När Ted var riktigt liten så hittade jag honom ofta så här på morgonen…

mallan-nog
0

Fortfarande inget barn i sikte…

mallan-nog
1

Men här dyker han upp! Längst ner i korgen, på tvären….

Velinga1984
3

#6 Jösses, jag hade fått panik om mitt barn inte syntes i sängen.

PogoPedagog
1

Jag är en så mesig mamma så jag vågade inte ha täcke längre när sonen kröp ned under det. Vi körde med rejäl pyamas bara de första månaderna :P

[Thiah]
0

Tänk vad rörliga de är de små liven. :)

[Tess86]
1

När Billy inte ligger på mage är det här favoritställningen.

mallan-nog
0

Jo, jag blev lite orolig i början. Men täckena är väldigt luftiga och han hade dessutom andningslarm på sig då. 🙂

[Thiah]
0

#10 det där kan ju bara inte vara bekvämt för nacken?hur kan han sova sådär? :p

[jnordstrom]
0

#10 precis så sover min kille med om han inte ligger på mage!

[Tess86]
0

#12 Det kan man fråga sig, men det spelar ingen roll om vi lyfter upp hans huvud rakt (eller har lägre kudde eller ingen kudde) kan lägger sig snart sådär ändå! :P

[TanatosNyx]
0

Oj, vilken bra tråd! Nu hinner jag stålsätta mig ifall jag en dag finner en "tom" säng 😃 hade inte en tanke på att nykläckta kunde göra annat än att sova där man la ner dem, och skrika 😂 jag tror jag får tänka om!

[Thiah]
0

#15 haha ja. I början undrade vi varför babysittern har sele… nu, 9veckor senare vet vi varför. Utan selen hade Joel dimpt i backen för längr sen. Han är som en liten ål :)

JossanH
0

Vi samsover och nu när dottern närmar sig 2 år är hon faktiskt relativt lugn, annat var det en period då man kunde vakna med en fot mer eller mindre i munnen. Täcke har aldrig varit tal om, bara tunn filt och pyjamas för det sparkas ändå bara av.

Sajtvärd på Iller.ifokus

Ria74
0

#17 Låter som hos oss 😉 Vi samsover och denna natten vaknade jag av en hård fot i bakhuvudet. Men jag är ändå glad att jag sov med ryggen mot henne annars hade jag nog haft en blåtira idag 😃

mvh Maria värd på barn, miljonar, bloggande
medarbetare på husmorstips.ifokus
Min blogg: http://nouw.com/mariastankar

[WickedAlly]
0

Vi samsover också och det är inte en gång direkt som jag vaknat med ett litet finger i näsan eller munnen. Han verkar ha en förkärlek för det där..