Barn iFokus

Barn

Etikett02-barn-0-12-mån
Läst 1150 ggr
[MyCassie]
0

Spjälsäng vit

Någon som vet vart man kan beställa eller köpa en vit spjälsäng under 1000 lappen? Har kollat blocket men det äringet av smak där och ikea är ingen ide att nämna då jag har 26 mil dit, ingen sträcka jag åker.

VildaVittra
0

IKEA har postorder.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

[MyCassie]
0

#1 med 500 kr och uppåt i frakt (spjälsäng är för stort för att skickas med posten), nej tack.

VildaVittra
0

#2 Nej, 49 kronor i porto får jag med spjälsängen Hensvik då den går som postpaket.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

[MyCassie]
0

#3 Hmm, ok. När vi prata med ikea sa de att det skickas med lastbil och inte post då det är för stort och tungt. Det är en Hensvik vi har till våran dotter men behöver ju en till för kommande unge.

[WickedAlly]
0

Hm, har du kollat vad frakten blir enligt hemsidan? Jag får också 49 kronor nämligen :s

[MyCassie]
0

#5 Ja står 49 kr men Ikea själva säger att det inte skickas med posten.

Djurälskaren87
0

tradera kanske har?

VildaVittra
0

#6 Fast man får ju det pris som står på hemsidan, då man går direkt till kassan och betalar. Kanske telefonisten du pratade med tittade på en av de tyngre spjälsängarna där paketen är något större? Då får man nämligen upp det högre portot.

[MyCassie]
0

#8 Ingen aning men jag vet att hensvik inte är en lätt spjälsäng. Väldigt robust spjälsäng som väger lite.

VildaVittra
0

#9 16,3 kg enligt hemsidan, Sundvik som kostar 495 kr i frakt väger 21,6 kg.

VildaVittra
2

#9 Tog mig friheten att chatta med kundtjänst:

• jessika

• 18:06:41

Stämmer det att spjälsängen Hensvik enbart kostar 49 kronor i frakt?

• * 18:08:15

Interaktionsavisering till Ole.

• 18:08:19

Ole har gått med i konversationen.

• Ole

• 18:09:07

Ja, den kan gå som ett postpaket och då är det 49 kr.

• jessika

• 18:09:18

tack!

[MyCassie]
0

#11 Tusen tack för att du gjorde det! Då blir det en till sån. :)