Barn iFokus

Barn

Etikett18-utrustning-säkerhet
Läst 1059 ggr
ChristineL
0

Babyvakt

Jag undrar om någon här använt babyvakt och i så fall vilken sort? Är ni nöjda? Uppfyllde den era krav?  Vilket avstånd hade ni enheterna på?

PogoPedagog
0

Åh jag vill oxå ha tips på vilka som är bra och vilka som är dåliga. Vi behöver ofta kunna gå ut i trädgården och fixa något ( ved, djur osv) när sonen sover och har tjocka timmerväggar. Så jag vill inte köpa en dyr apparat och sedan upptäcka att den inte kan fungera genom en vägg.

fridaas
0

Jag har för mig att våran kom från miledas eller något sånt, de som har massa gula barnsaker. Den skulle jag inte rekommendera till någon. Dels hade den knappt ingen räckvidd alls, sen åt den batterier som jag vet inte vad, fanns av någon konstig anledning bara sladd till mottagaren, inte sändaren.

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

SaraC
0

Har hört väldigt många rekommendera Philips Avent. Vi har en Padwico men har använt den ytterst lite, har dock fungerat bra då.

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

ChristineL
0

Mannen pratade med en vän om det, dom hade haft 3-4 stycken och det var bara Philips Avent dom var nöjda med, och då bor dom i lägenhet. Det blir nog en sån…

Frida
0

Vi har en SmartNOVA och är mycket nöjda med den. Bor i stort tegelhus i två våningar (betong mellan våningsplanen) och gigantisk trädgård, inga problem med räckvidden hittills. Finns två laddare, du kan prata genom föräldraenheten till bebisenheten, bebisenheten har en liten nattlampa och båda enheterna har små fästen så att det enkelt går att trä på ett band för att hänga upp dem eller ha om halsen (ett handledsband ingår). Har en del andra funktioner också såsom att föräldraenheten visar temperaturen hos bebisenheten och kan larma när batteriet börjar bli lågt i ena eller båda enheterna med mera.

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

PogoPedagog
0

#5 låter kanon ju, en sådan får vi satsa på.

ChristineL
0

Vi beställde en Philips Avent som vi nu inviger. Inte bara att man hör om det händer något utan föräldraenheten blinkar också.