Sova-Hur dags?
Vilken ålder är era barn och hur dags lägger de sig mitt i veckan resp helger/lov?
12 år kille och 7 år tjej lägger sig kl 20 mitt i veckan och på helgerna blir det mellan 21-22
3 år kille lägger sig ofta mellan 18.30-19.30 mitt i veckan och samma på helgerna.
Alla tre sover hela natten.
Medarbetare på djurskydd.ifokus
9 år pojke, 19-20 på vardagar. på helger är det väldigt olika beroende på om vi hittar på ngt, tittar på film, hälsar på vänner… men senare än vardagar blir det iaf
9 år , lägger sig 21 på vardagar + ca 30 min lästid.
På helgerna hemma hos oss så blir det senast 23, om det går en film som han vill se.
Fem månaders tös, lägger henne runt 22 på vardagar, kanske något senare på helger, hon sover mer eller mindre hela natten.
/Christine
15 månader gammal tös. Läggs mellan 19-19.30 på vardagar och likadant även på helger. Sover hela natten.
Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning
15 månaders somnar vid 20-21 på kvällen beroende på hur mycket hon svit under dagen. Samma tid oavsett veckodag. Hon sover vanligen till 8 på morgonen.
Sajtvärd på Iller.ifokus

Vår 10-månaders son lägger sig vid 20 och sover till 8 på morgonen. Jag skulle absolut inte vilja lägga honom tidigare för då skulle han ju vakna tidigare oxå och jag hatar morgnar:) Dessutom vill jag hinna träffa honom efter jobbet de dagar jag jobbar.

Snart 4 månader och lägger sig klockan 19-20 beroende på hur mycket hon har sovit under dagen. Vaknar vid 23 och får mat, sover sen till 6 i bästa fall och får mat igen. Vaknar väl ungefär vid 8 på morgonen och vill upp.
mvh Maria värd på barn, miljonar, bloggande
medarbetare på husmorstips.ifokus
Min blogg: http://nouw.com/mariastankar
Han brukar somna 22 och sova till 8 med avbrott för mat kl 3 och 6. Ibland sover han till 10, och ibland somnar han 24. Men han är bara 10 veckor så vi har inga rutiner eller så än.
Vår son på tre år brukar lägga sig 19:00 plus/minus en halvtimme alla dagar i veckan.

Son snart 5 mån lägger sig vid 19.00-19.30 vaknar allt från 1-10 gånger per natt

Min son på 3 år lägger sig kl 20 varje dag, ibland kan det bli lite senare beroende på om man gör något eller inte. Han vaknar oftast mellan 07-08 på morgonen.
Nattar dottern vid 23. Hon sover hela natten och vaknar runt 6. Hon är 9 veckor nu
Bägge barnen lägger sig samtidigt, 7 0ch 8 år.
kl 19.30 på vardagar och mellan kl 20-21 helger.