Sjuk av vaccination?
Blev era barn dåliga av sina vaccinationer? Hur sjuka blev dom i så fall?
Molly ska få sin första nästa måndag och jag har redan köpt hem flytande alvedon om hon skulle bli dålig. Men jag hoppas lilla snuttan slipper bli sjuk.
mvh Maria värd på barn, miljonar, bloggande
medarbetare på husmorstips.ifokus
Min blogg: http://nouw.com/mariastankar
Märkte inte av någonting på Nova, tack och lov! Kanske att hon sov lite extra, men ingen feber eller ont eller så.
/Christine
Märkte inte heller av något efter vaccinationerna.
Sajtvärd på Iller.ifokus
Har inte märkt av något på min dotter heller efter de vaccinationer som gjorts. Möjligtvis att hon bara blev lite tröttare men inget utöver det.
Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning

Bastian fick lätt feber och var hängig ungefär ett halvt dygn efter varje tillfälle. Han var även svullen och öm på benet efter sprutan. Vi gav alvedon till natten för att han skulle sova.
Min BVC-sköterska kallade in en kollega när de skulle få två sprutor så de kunde göra det på en gång. Himla smart så man inte måste plåga barnet med två svidande stick.

Oscar blev extra gnällig o fick lite alvedon o då blev han som vanligt igen:)
Första vaccinationen blev hon bara grinig ett par timmar. Andra vaccinationen fick hon feber och blev otroligt varm samt att hon grina.
Lätt feber efter en vaccination. Inget värre.
Lite tröttare blev han men inte mer än så.
*Två av mina tre har blivit lite påverkade det första dygnet. Man kan ge lite alvedon en timme innan.
Medarbetare på djurskydd.ifokus

Idag har Molly fått sin vaccination och ikväll har hon feber 38,4 och är lite ledsen.
Hon har fått alvedon och har somnat igen. Stackars liten 😕
mvh Maria värd på barn, miljonar, bloggande
medarbetare på husmorstips.ifokus
Min blogg: http://nouw.com/mariastankar
Min lilla har precis fått sina första och han sover gott just nu, så jag håller tummarna för att han inte blir sämre. Men usch så hemskt när de stack och han blev ledsen. Som tur var hämtade han sig väldigt snabbt
Någon som vet hur långt efter ev symptom kan dyka upp? Nova fick andra i måndags och har varit hängig idag. Jag hoppas att det inte är något annat på g…
/Christine