Hur ofta badar ni era barn?
Hur ofta får era barn bada i badbalja/badkar och hur gamla är dom?
mvh Maria värd på barn, miljonar, bloggande
medarbetare på husmorstips.ifokus
Min blogg: http://nouw.com/mariastankar

Min son får bada ca en gång i veckan pga att hans hud är supertorr. Behöver han bada oftare än så så får han självklart det. Och han fyller snart 3.
Fabian som är 7 månader badar 1-2 gånger i veckan.
Min mista är drygt 3 och duschar/badar varannan dag ungefär. Mina stora barn på 7 resp 12 blir det ungefär samma sak men dm har dusch i skolan också.
När barnen var små badade jag dem titt som tätt för de sov bättre då och de tyckte det var mysigt.
Medarbetare på djurskydd.ifokus

Vi badar oftast Bastian ca en gång i veckan och har så gjort sedan han var nyfödd. Äldre släktingar verkar övertygade om att man måste bara honom varjhe dag men eftersom det bara torkar ut huden förstår jag inte poängen.
I somras när det var lätt att bada ute och han hade en badälskar-period babdade han dock mycket oftare.

Molly badar 1-2 gånger per vecka. Badar hon oftare blir hon så torr.
mvh Maria värd på barn, miljonar, bloggande
medarbetare på husmorstips.ifokus
Min blogg: http://nouw.com/mariastankar
Vår tjej på 15 mån badar 1-2 ggr i veckan. Ibland oftare om något speciellt händer.
Sajtvärd på Iller.ifokus
Min dotter blir fem månader imorron och vi badar henne i badkaret en gång i veckan, sen så är vi på babysim en gång också men det är ju inte bad på samma sätt.
/Christine
Det varierar, just nu nästan varje dag för han kissar ofta ner sig. Och så tycker han så mycket om det också! Han är två månader.
Billy är tre månader nu. Han badar ungefär en gång i veckan och så har vi babysim en gång i veckan och då duschar vi tillsammans innan vi åker hem.
Min dotter är snart 5månader och vi badar henne i badbaljan varje kväll :)

Han badas oftast 1 gång/ vecka ibland 2 gånger i veckan. Han är 4,5 månad
Min tös badar en gång i veckan och vi tvättar av henne med tvättlappar varje morgon.
Brukade bada min baby kusin på 8 månader 1 gång i veckan.
Nästan varje dag, kanske 4-5 dagar i veckan
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]