Barn iFokus

Barn

Etikett24-annonstorget
Läst 1649 ggr
Ell
0

Säljer bebisgrejer! bärsele, babynest, böcker m.m.

Jag behöver rensa lite hemma och har en del grejer som jag gärna vill bli av med. Jag hoppas att det är okej att jag lägger ut detta här, om inte så får ni plocka bort denna tråden.

Jag står för frakten om ni önskar köpa något! :)

Jag kan ta betalt via överföring till bankkonto, paypal, payson eller postförskott (vid det sistnämnda får ni lägga till 49 kr på priset).

Fixar givetvis fler bilder om ni önskar!

Ergonomisk bärsele. 550 kr.

(Nypris ca 1795 kr.)

"Beco Butterfly II Nova". Knappt använd  Passar nyfödd upp till 20 kg.

Läs mer här: 

http://www.babydesign.se/prod/Beco-Butterfly-II-Nova_975097/-Beco-Butterfly-II_63652/SWE/SEK/

Ergobaby spädbarnsinlägg. 130 kr.

Aldrig använt. Används för att bära ditt barn från nyfödd (3 kg) i alla Ergobabys bärselar. Spädbarnsinlägget säkerställer att barnet hamnar i en anatomiskt korrekt position för en hälsosam utveckling av rygg och höft.

Mintgrönt babynest. 330 kr.

Nytt och oanvänt. Beställde ett nytt babynest men något blev fel och det kom inte fram förrän efter ett par månader då jag inte tyckte att vi hade något behov för att använda det längre.

Ca 60 cm men kan ändra storlek genom att själv välja hur hårt du knyter ihop det.

Perfekt i sängen mellan mamma och pappa, lite mysigare i spjälsängen, i soffan eller vart ni vill ha er lilla bebis. :)

Akta Graco babygunga. 350 kr.

(Nypris ca 900 kr.) Skickas ej med posten.

Med tre olika rygglägen och lekbåge, Drivs på batterier, två hastigheter.  Avtagbar tvättbar klädsel. För bebisar upp till nio kilo. Kan fällas ihop.  Tyvärr svår att skicka med posten så är ni intresserade av den bör ni bo i/ eller ha vägarna förbi Västra Götaland, Skaraborg.

Medela Pump and save. Bröstmjölkpåsar. 100 kr.

20 st (alla kvar!)

Sterila engångspåsar. För uppsamlig, förvaring och frysning av bröstmjölk. Självhäftande remsa gör att det går lätt att pumpa direkt ner i påsen.

Medela Calma Solitaire Napp.

Ny oöppnad förpacking 90 kr.

Öppnad testad 1 gång, steriliserad. 60 kr.

Eller båda för 130 kr.

Calma är speciellt utformad för att behålla ditt barns naturliga ätbeteende från naturlig Amning. Nappens speciella utformning möjliggör för barnet att äta i lugn takt så det kan andas och pausa regelbundet. Användning av Calma gör så barnet enkelt kan skifta mellan den naturliga och nytta amningen till matning med hjälp av flaska. Calmas speciella utformning bygger på forskning och har tagits fram i samband med University of Western Australia.

(Lägg till 40 kr så får ni med en 250 ml medela flaska som är diskad och steriliserad.)

Tvättbara amningsinlägg. 40 kr.

1 par. Nya och oanvända.

Böcker.

Att vänta och föda barn. 150 kr.

Tar upp ALLT från graviditeten tills barnet är fött och lite mer. Rekommenderar verkligen denna bok!

http://www.adlibris.com/se/bok/att-vanta-och-foda-barn-9789174241044

Att växa och upptäcka världen. 190 kr.

Tar upp barnets utvecklingsfaser.

Denna bok har hjälpt mig så mycket för att förstå mitt barn! Hjälper dig att vara "beredd" på jobbigare faser och vad det är som är "fel". Ger förslag på leksaker som passar barnet under det första året. För mig har det stämt väldigt bra. :)

Detta är en pocketupplaga som inte finns i butik längre.

Läs mer om den här!

http://www.bokus.com/bok/9789146210573/vaxa-och-upptacka-varlden-sju-utvecklingssprang-under-barnets-forsta-levnadsar/?gclid=COTWgr3vu7oCFYdZ3godDCoAMg

Ell
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Såhär ser bärselen ut:

Ell
0

Spädbarnsinlägg:

Ell
0

Babygungan:

Ell
0

Bok Att vänta och föda barn

Ell
0

Växa och upptäcka världen