Stressad småbarnsförälder?
Då kanske detta kan vara något för dig 
Vad gör man inte för att spara tid.

:oD Ja vad är man beredd att göra för att få timmarna att räcka till ibland *fniss*
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

jag känner vääääl igen mig inte med ungar och disk men att ofta göra flera saker samtidigt för att spara tiiiiid….:-)

…och att man har konstant dålig samvete för att man inte hinner tillbringa hela dagarna med ungarna….

Pomperipossa: Och inte är det nån annan än en själv som lastar sig med samvetet heller..*skratt*

#4 Nä jag vet…men jag är hemsk på sånt… Tror jag lider av lite separationsångest när jag inte kan vara med ungarna hela tiden + att jag är en sån som lägger på mig massor av "måsten". Att jag inte blivit utbränd än är en gåta.

Jag känner igen mig med allt man skulle hinna med. Jag var ung och ensamstående 2-barnsmor och det är ett år mellan dom barnen. Då var det stressigt, jag var så tacksam när granntjejen (barnvakten) kom upp till mig och badade barnen eller lekte med dom en stund.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

var sköljer man disken undrar jag? =)
Hahaha vilken skön bild ^^ fick en bild i huvudet ang dammsugning.. Tejpa fast babysittern på dammsugaren så man kan dammsuga oxå *S*
har en bild på minsta killen när han sitter så i vår vask…höll på att renovera i badrummet, så vi fick ta ett snabb bad på det viset m honom…;-D