sova
hur sover ditt barn, har barnet pyamas på sig?
loke sover oftast på rygg, men just nu på mage.
han har aldrig pyamas på sig utan sover i bodyn han somnat i.

Min minsta var är så varm av sig, så hon sover oftast i bara trosor. När hon var liten sov hon ofta i bara blöja så här års.

Zedrica sover oxå bara i body, blir så varmt annars.
Min lille sover i blöja (naturligtvis) och så pyjamas eller nattbody. Oftast blir det bara bodyn nu när det är sommar. Byter till "nattkläder" innan läggdags.
Han sover på rygg eller på sidan. Har börjat byta sida själv nu :-)

Nattbody?
#4:
Nattbody = Alltså sådan body man sover i. Använder inte samma body i sängen som på dagen :-) Det är mitt uttryck, tror inte det finns nått som heter så…

Okej. :'D
Julia och Lukas tar på sig pyjamas innan kvälls-maten. Vid läggdags tar de utav sig och Julia sover i trosor eller i bara en lång t-shirt medans Lukas alltid sover näck eftersom han pissar i sängen. Robin sover också näck, även han pissar i sängen.
Ingen utav dem trivs i att sova i pyjamas. Men en lång t-shirt går bra för Julia iaf. Jag vet inte varför. Men ungar är ju sjuka med sina konstiga ideer. :-)
De är dock inga bäbisar längre. Lukas är 7 år, Julia är 8 och Robin ska fylla 10. :-)
Inte minna ungar någon utav dem, men småsyskon. :-)
Vänliga hälsningar
- Jim Johansson
Min son har pyjamas, men det händer att han får sova i bodyn om han råkat somna i den.
Min brorsson som fyller 2 snart fick väl sin fösta pyjamas nyligen pga att han gärna tar av sig blöjan & grisar ner med bajs :(
mina barn sover i bara trosor alt kallingar. De är grymt varma av sig alla 3. Som små sov de oftast i 2 delad pyjamas o som baby i hel pyjamas. Förrutom sommartid då har vi så varmt i sovrummet så då sov de bara i blöja. Ibland tar de på sig pyjamas alt nattlinne när de badat på kvällen men tar alltid av den när de ska sova…

Elliott sover alltid med endast blöjan på sig. Han är så varm så det går inte att ha några kläder på han.. Det är knappt så att man kan ha täcke på honom..
// Nathalie