Barn iFokus

Barn

Etikett02-barn-0-12-mån
Läst 1327 ggr
JimJ
0

Luktar din bäbis äkligt?

Isåfall finns det nu en parfym, tillägnad illa-luktande bäbisar. Den är testat mot allergier och irritationer. Dock är den väldigt dyr, men kanske värt priset som ligger runt 500 spänn. :-)

Läs mer om parfymen här.

Själv tycker jag dock att bäbis-doft är det underbaraste som finns. :-)

mocchino
0

Men herregud.. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.. Såna dumma påhitt det finns.. Håller med dig JimJ; bebisdoft är bland det mysigaste och underbaraste som finns..

Måste vara ett amerikanskt påhitt.. :P *thihi*

// Nathalie

JimJ
0

Finns det ingen parfym med doft av bäbis? :-)

Zusann
0

Undrar om de får sålt något,inte luktar bebisar äckligt.

[Anna-N]
0

Jag tror jag smäller av! Förvånad

Bebisdoft är väl det mest underbara som finns. Skulle aldrig ens tänka tanken att ha på min bebis parfym!

Vilket syfte har tillverkarna? För att tjäna pengar tror jag knappast - för vem öht köper dessa produkter? Suck!

JimJ
0

Ju mer jag tänker på den här produkten, desto mer nyfiken och intresserad blir jag. Jag tror nog att jag skulle ha köpt den här parfymen om jag hade en bäbis. Bara för skojs skull. Lite glamoröst och roligt är det nog ändå? :-)

Vänliga hälsningar
- Jim Johansson

skruttan31
0

Nej hua,, bäbis ska lukta bäbis,,

[Sajberlena]
0

Ibland det mest idiotiska jag har hört!

Tänk om de kunde trycka ner lite äkta bebislukt i parfymflaskor istället, så man kunde få drömma sig bort lite när barnen börjar bli äldre…

Finns det något ljuvligare än att köra ner näsan i små bebisfjuniga huvuden och bara lukta och lukta?

[Anna-N]
0

#5 : Hehe, ja köp den du så får du tala om för oss alla vad den luktade ! Räcka ut tungan

JimJ
0

Den kan ju iaf inte lukta gammal sunkig blöja som en del bäbisar faktiskt luktar när föräldrarna inte tvättat dem. :-)

Om jag någon dag råkar göra på mig, är det ju självklart en dush som gäller. Sedan skulle jag känna mig otroligt mycket fräshare om jag sprutade på mig lite parfym. Så varför inte för bäbisar? :-)

Men ni får dock vänta några år innan jag kommer med en recension av parfymen. Jag är fortfarande barn-fri. :-)

TacoBelle
0

Jag gillar inte bäbislukt. Men jag skulle aldrig få för mig att spruta parfym på en bäbis. Gillar man inte lukten kan man ju bara låta bli att lukta på bäbisen.

Annette
0

Ingen bebisparfym tack. De luktar så gott naturell.

AusaBausa
0

#9 håller med dig! Finns det ngrn värre lukt än barn som luktar gammal inkissad blöja eller mkt gammal kräk? urk! MEN skulle nog inte köpa ngn parfym t de barnen ändå utan hellre lite tvål o tvättlappar så föräldrarna fattar hinten…;-)

Tycker att det bästa som finns är en ren o fräsch unge att lukta på!

mocchino
0

#4 På vänster sidan står det; Celebrity moms who are fans of Love, Chic Baby.. Sen står det massa namn.. Men frågan är om dom bara är fans eller om dom använder dom.. :P

// Nathalie