Barn iFokus

Barn

Etiketter02-barn-0-12-mån08-nybliven-förälder
Läst 57 ggr
Eda
2022-09-24 17:04
0

Babykläder för prematurer

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

🌺
I min blogg har jag nu skrivit ett inlägg om extra små babykläder för barn som är för tidigt födda, dels var sådana plagg finns att köpa, dels var man hittar mönster om man vill sy, sticka eller virka själv.

Se: https://textilochtips.wordpress.com/2022/09/24/babyklader-for-prematurer/

♿ Blogg om hjälpmedel & aktiviteter vid funktionsnedsättning. www.handikapptips.wordpress.com

👗 Blogg om tips på kläder & handarbeten vid funktionsnedsättning. www.textilochtips.wordpress.com

🌺Bloggarna är ideella, jag säljer inget och har ingen ersättning från butiker.

1. INLEDNING2. STORLEKAR SOM FINNS FÖR PREMATURER 3. KLÄDER SOM FINNS ATT KÖPA FÖR PREMATURER4. GRATIS MÖNSTER FÖR PREMATURER     a. Sydda kläder     b. Stickade & virkade kläder5. MÖNSTER SOM FINNS ATT KÖPA FÖR PREMATURER      a. Sydda kläder         b. Stickade kläder..................................................................................1. INLEDNING Jag har nu skrivit om barnkläder för prematurer och senare skall jag skriva…
  • Redigerat 2022-09-24 17:08 av Eda
Eda
2026-03-16 10:34
0

👚Blogginlägget är nu uppdaterat, eftersom många av länkarna inte längre fungerade!🩳

Se: https://textilochtips.wordpress.com/2022/09/24/babyklader-for-prematurer/

♿ Blogg om hjälpmedel & aktiviteter vid funktionsnedsättning. www.handikapptips.wordpress.com

👗 Blogg om tips på kläder & handarbeten vid funktionsnedsättning. www.textilochtips.wordpress.com

🌺Bloggarna är ideella, jag säljer inget och har ingen ersättning från butiker.

1. INLEDNING2. STORLEKAR SOM FINNS FÖR PREMATURER 3. KLÄDER SOM FINNS ATT KÖPA FÖR PREMATURER4. GRATIS MÖNSTER FÖR PREMATURER     a. Sydda kläder     b. Stickade & virkade kläder5. MÖNSTER SOM FINNS ATT KÖPA FÖR PREMATURER      a. Sydda kläder         b. Stickade kläder..................................................................................1. INLEDNING Jag har nu skrivit om barnkläder för prematurer och senare skall jag skriva…