• Om iFokus
  • iFokus-bloggen
  • Intressesajter
  • Starta en sajt
  • Support
  • Logga in med Facebook
  • Bli medlem
  • Logga in
iFokus Hoppas du har en bra dag!
Reworking iFokus
  • Om sajten
  • Lexikon
  • Länkar
  • Medlemmar
  • Sök
  • A A
Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen NYHETER 01 - Allmänt om barn 02 - Barn 0-12 mån 03 - Barn 1-3 år 04 - Barn 3-5 år 05 - Barn 6-12 år 06 - Tonåring 07 - Adoption
Tvillingsystrar
10 svar

[Mustangcab]
2015-04-14
Att adoptera som kvinnlig partner?
4 svar

Anonym
2014-12-28
Adoptera bort ett barn
11 svar

Anonym
2014-09-07
Surrogatmamma
4 svar

Thiah
2014-03-09
Saknad Son
8 svar

[selilleby]
2012-10-10
Skolarbete
5 svar

Jossangizmo
2012-02-04
någon som vet ang adoption?
13 svar

Emeliek
2008-09-01
Adoption!
6 svar

NinaVince
2007-09-14
08 - Nybliven förälder 09 - Familjehem 10 - Amning 11 - Samlevnad 12 - Uppfostran 13 - Barn med funktionshinder 14 - Barn med kroniska sjukdomar 15 - Barnsjukdomar 16 - Barn och internet 17 - Juridik/försäkringar 18 - Utrustning/säkerhet 19 - Utflykter/Resmål 20 - Tips & råd 21 - Änglabarn 22 - Bilder/filmer 24 - Annonstorget 25 - Off Topic 26 - Omröstningar 28 - Om Barn.ifokus

Läsa tillsammans

"O mäktiga féer, ge mitt barn i faddergåva inte bara hälsa,skönhet,rikedom och allt det där ni brukar komma stickande med- ge mitt barn läshunger, det ber jag er om med brinnande hjärta! Jo, för jag vill sä gärna att mitt barn ska få i sin hand nyckeln till det förtrollande landet, där man kan hämta den sällsammaste av glädje" /Astrid Lindgren; Essän Läshunger i tidningen Vi husmödar 1956 Läs mer »

Skrivregler!

Viktigt att läsa innan du skriver på sajten. När du skriver här inne på barn.ifokus godkänner du samtliga regler och punkter som följer här nedanför: Läs mer »

Giftminimera

Vi kontaktade JossanH för att få hjälp med en artikel. Här skriver hon om hur hon och hennes familj lever, leker och tänker kring det här med att minimera alla olika gifter vi stöter på i vardagen. Hon tipsar även om de snällaste butikerna där man hittar de bästa grejerna. Läs mer »

Naturbarnsbildtävlingen avgjord

Då har vi fått vinnare, tvåa och trea i naturbarnsbildtävlingen. Läs mer »

Bildtävling - naturbarn

Vi bakom sajten tänkte dra igång en bildtävling. Temat för tävlingen är: Naturbarn. Det är fritt fram för tolkningar på temat, ju mer fantasifullt desto bättre. Läs mer »

Språket

Det enda språk människan lär sig behärska perfekt är det språk de lär sig som barn, när de kan lära sig vad som helst! /Maria Montessori Läs mer »

God jul!

En riktigt God Jul önskar vi bakom sajten till alla er medlemmar. Läs mer »

D-vitamin

Livsmedelsverket rekommenderar att barn mellan ca 1 månad-5 år får D-vitamintillskott, dagligen året runt, även på sommaren. Läs mer »

God jul!

Vi bakom sajten vill önska alla er medlemmar en riktigt God Jul! Läs mer »

Manual för att tvätta håret

En liten manual hur du tvättar håret med en 15 månaders hjälpreda Läs mer »

"Din tid kommer"

Ett kåseri om att bryta mot det samhället förväntar sig av en. Läs mer »

Presentation

Här är en liten presentation av oss bakom sajten. Läs mer »

Min förlossningsberättelse

Jag tänkte dela med mig om hur min förlossning gick till. Läs mer »

Nya inlägg på iFokus

• ÄL men ingen mens
  • Är du heterosexuell? (Undersökning)
  • Moms - dropshipping
  • Förhöjning av stolar, bord och sängar
  • Gillar han mig?
  • Felläsningar 5
  • Arbogaån
  • Healing till er 15 december
  • - Visa fler -
Om iFokus Mobilversion Annonsera Kontakta oss Support Användaravtal Skrivregler Cookies
iFokus logo

LONDON - NEW YORK - PARIS - MILANO - TOKYO - HONG KONG - RESTEN AV VÄRLDEN

© Copyright Internetfokus i Sverige AB

Tillbaka till toppen