Annons:
Etikett03-barn-1-3-år
Läst 608 ggr
Fridaaaa
2019-06-11 12:55

15 månader och krånglar med maten

Zam har alltid varit matglad. Men efter 1 årsvaccinationen har han krånglar i perioder med maten. Äter mindre än vad han brukar och vill inte ha sånt han ätit innan. Normalt? Brukar det hålla på länge? 

Vill ju att han ska äta bra.
Han är pigg och far omkring som vanligt osv

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Annons:
Sarah
2019-06-11 13:51
#1

Det går i perioder och har knappast med vaccinet att göra.

Fridaaaa
2019-06-11 13:52
#2

#1 Sa inte att det har med det att göra. Sa att det började efter det  dvs att det var ii den perioden,

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

mollyt
2019-06-11 18:12
#3

Min äldsta är tre år nu och hsr fortfarande sådana perioder. Allt ifrån att mängden varierar till att livsmedel som tidigare varit populära blir helt otänkbara, ibland ska maten vara kall och ibland varm. Bara att försöka hänga med! Hehe!

[Thiah]
2019-06-11 19:43
#4

5 åring och 1.5 åring som har liknande perioder. Så länge som är sig själva så får dom äta mindre.

SuperLimm
2019-06-11 22:53
#5

Min grabb är ett år snart och har varit lite periodare med maten sen 4-5 månader. Ofta har han inte riktigt ro att äta. Vi var och gav 1års vaccinationen och redan dagen efter började han äta dåligt igen. Och nej det är säkert ett konstigt sammanträffande men lite lustigt är det. Nu har han börjat sova bra om nätterna och äter dåligt. Senaste månaden har han sovit väldigt dåligt och ätit väldigt bra. Jag tänker att det går i perioder hela tiden. Det händer så otroligt mycket med dom små hela tiden. Vår BVC sköterska har alltid sagt att så länge han är pigg så är det ingen fara om han äter dåligt i perioder. Jag har svårt för att tänka så ibland då han är så smal, men han är extremt aktiv så jag borde inte oroa mig egentligen.

Mvh Linn

Fridaaaa
2019-06-12 09:58
#6

Hoppas att det släpper.Första barnet = nojjig haha!  :P

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Annons:
Upp till toppen
Annons: