Annons:
Etikett11-samlevnad
Läst 306 ggr
Anonym
Anonym
12/25/18, 3:23 PM

Nu gick han över gränsen

Hej. Jag behöver era råd. Min sambo är en människa som klagar konstant på allt jag gör. I fredags vägrade han hjälpa mig när jag bad om det då våran son skrek otröstligt. Han är två år. Jag fick skylla mig själv och ta konsekvenserna av mig eget agerande. Då fick jag nog och sa att nu ringer jag din mamma och då tog det hus i helvetet. Han sa att han vill inte bo ihop med ett efterblivet mongo, och sa att jag hade bara mig själv att skylla och så sa han att det är slut. Samtalet pågick under 6 minuter så det kom fler ord om hur dålig jag är. Dagen efter så skulle han lämna sonen hos farmor och då ber jag honom berätta att han gjort slut och säga att jag inte kommer till middagen vid 17:00. Han kommer hem och frågar om vi ska äta lunch varpå jag säger att det vill jag inte. Jag höll på att packa mina saker. Han ger sig inte utan det slutar med att jag får åka därifrån hem till en vän. Han ringer några gånger men jag svarar inte och sen får jag massa meddelanden där han berättar om mitt dåliga beteende som skadar våran son. Under några dagar så sluta det alltid på samma sätt att jag är en dålig människa. Till saken hör att vi har två lägenheter och ska flytta men inte påbörjat det än. Han äger den ena som vi bor i nu och han står på hyreskontraktet på den andra. Idag frågar han hur jag tycker att vi ska planera dagen och jag svarar att jag tycker att ska åka till farmor så att min son får träffa familjen. Det duger inte som svar utan han ska absolut veta min planering. Det slutar med att efter 20 min så rycker han tag i min arm och ruskar om mig. Det gör ont och jag blir rädd. Så jag skriker till. Får då till mig att min son blir rädd för mig och jag är den dåliga. Som han alltid framställer det. Jag har spelat in hela händelsen och många andra sen innan. Så bevis finns. Är just nu hos hans mamma och de har hört inspelningen och de liksom jag förstår ju att han behöver hjälp. Han är inte frisk. Hur går jag vidare efter detta? Jag ska föda barn inom kort. Hoppas att någon orkade läsa detta.

Annons:
Anonym
Anonym
12/25/18, 3:26 PM
#1

Trippla inlägg. Ta bort detta.

Upp till toppen
Annons: