Annons:
Etikett18-utrustning-säkerhet
Läst 1580 ggr
labradoodle
4/17/18, 9:33 AM

Smidig men bra sulky?

Har ni tips på någon bra sulky som går att fälla ihop rejält?

Med hund, golfklubbor, packning och allt vi vill ha in i bilen, är det viktigt att den går att fälla ihop ordentligt. Samtidigt vill man ju att 10-månaderskillen ska sitta bra och sulkyn ska vara behaglig att köra.

My little dog - a heartbeat at my feet
Älskade Charlie 🌺

Annons:
fluffis
4/17/18, 8:36 PM
#1

Sulkys är väl bara framåtvända?

labradoodle
4/17/18, 10:50 PM
#2

Det finns både och. Det är dock OK med en framåtvänd sulky. Det är ju bara 1-2 gånger i veckan som den ska användas, det viktigaste är att den är praktisk men bekväm. Sen trivs han tyvärr bättre framåtvänd, han tröttnar snabbt i vagnen när jag har honom mot mig, så honom gör det inget. Det är mest jag som envisas med att ha honom vänd mot mig i vagnen så vi kan samspela. Men missar vi det 1-2 gånger i veckan så är det okej :)

My little dog - a heartbeat at my feet
Älskade Charlie 🌺

Nellyh
4/25/18, 12:52 PM
#3

Vi har en baby jogger city tour. Blir extremt liten när den fälls ihop :) Vi reser väldigt mkt o då är den perfekt! Då vi alltid har massa packning med oss i bilen så är de smidigt med en vagn som inte tar nån plats alls typ. Har en dotter på 4 år o kan fortfarande sitta i den när vi går promenader o hon inte orkar gå. Eller vid stora folkmassor. Kompisens son provade den o han är snart 1 år, och han satt bra i den :) Finns en lucka i suffletten som gör att man ser barnet bra :) Rekommenderar den starkt!!

Nellyh
4/25/18, 12:53 PM
#4

Kan tillägga att man kan låsa framhjulen, väldigt enkel att köra, suuuper enkel att fälla ihop o ut. Tar bara nån sekund!

Upp till toppen
Annons: