Annons:
Etikett25-off-topic
Läst 807 ggr
Klaaraa
4/4/18, 7:48 PM

Undersökning OT

Hej,

Jag gör ett arbete i skolan och skulle uppskatta om ni svarade ärligt på en fråga:

- Skulle du kunna släppa ut en kanin i det fria om du/barnen tröttnat på den eller av andra skäl?

Motivera gärna

Annons:
vallhund
4/4/18, 8:29 PM
#1

Självklart inte, är väl bara intelligensbefriade idioter som skulle göra något sådant.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

Destany
4/5/18, 4:46 AM
#2

Absolut inte. Djurplågeri

Ria74
4/5/18, 8:28 AM
#3

Nej absolut inte. Har jag skaffat ett djur är det min skyldighet att ta hand om det på bästa sätt.

mvh Maria värd på barn, miljonar, bloggande
medarbetare på husmorstips.ifokus
Min blogg: http://nouw.com/mariastankar

JazzBass
4/5/18, 10:07 AM
#4

Absolut inte, det är djurplågeri och om man märker att nån skulle göra nåt sånt idiotiskt så skall det polisanmälas. Kan/vill man inte ta hand om djuret längre är det bäst att sälja det. Inte skänka. Skänker man det minskar ansvarskänslan för djuret hos mottagaren.

Medarbetare på foto, sång och matlust iFokus

mollyt
4/5/18, 11:31 AM
#5

Absolut inte. Har haft flera kaniner och de har fått leva i stor inhängnad ute och tagits till veterinär som vilket annat husdjur som helst.

Fridaaaa
4/26/18, 7:42 PM
#6

Nej absolut inte!
De som gör det saknar sunt förnuft och kunskap kring djuret de skaffat, enligt mig. Sedan skulle jag aldrig köpa djur till barn, utan jag äger djuret men är "barnets" fast med mitt ansvar så att säga

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Annons:
Pontiac57
4/28/18, 1:09 AM
#7

Absolut inte. Har en granne som gjort så och det vimlar av kaniner ffa på sommaren. Många blir påkörda och många uppätna av räven, det känns inte värdigt för ett framavlat tamdjur

Upp till toppen
Annons: