Annons:
Etikett21-änglabarn
Läst 1615 ggr
[[Lovemyselff]]
2018-03-14 14:59

Ett brev till mamma från Änglabarnens stad

Hej mamma!

Idag är det  två sedan jag dog. Om jag hade levt visst,hade du firat min födelse dag? Fast det enda jag vill är att vi skulle vara tillsammans.

 Du ska veta att jag ser Var inte ledsen mamma jag väntar på dig där uppe. 

Lova att du ska leva ditt liv och göra vad du tycker är rätt eller fel ❤️

 Snälla gråt inte,då blir jag ledsen. Jag brukar alltid torka bort dina tårar

Jag har en uppgift häri staden. Det är att ta hand dem jag älskar på jorden - Det är du jag älskar allra mest. 

Jag vill ofta lindra din smärta men det går inte. Jag väldigt nära dig,jag pussar på din kind ofta. 

Lev ditt liv mamma,en dag står vi framför varandra igen,jag kommer krama om dig hårt. Och ta dig till Änglabarnens stad. Jag älskar dig mamma 🤗🌺

                                                                                   Mvh

                                                                                  Maia

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mitt första och enda barn,föddes för två år sedan,hon levde inte alls länge efter förlossningen. Ibland undrar jag hur hon hade sett ut,två år gammal. Jag saknar henne mycket och ibland ville jag bara släppa taget om mitt liv.

     Vila I Frid älskling,du lämnar en tom plats i mitt hjärta som inte kommer fyllas.

Annons:
MonicaLagerquist
2018-03-14 16:03
#1

🌺💔

Stolt ägare till fem La permer

flocken
2018-03-14 16:09
#2

❤ vet hur du har det. Vår dotter dog 1 timme efter förlossningen

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Haztparken
2018-03-14 16:12
#3

Så fint ❤

Ria74
2018-03-14 19:26
#4

<3

mvh Maria värd på barn, miljonar, bloggande
medarbetare på husmorstips.ifokus
Min blogg: http://nouw.com/mariastankar

mollyt
2018-03-15 06:20
#5

💔

[[Lovemyselff]]
2018-03-15 07:33
#6

Ni är underbara ♥

Annons:
[LOVEgerbil]
2018-04-04 09:28
#7

Vad fint💔🌺

Jag har sex syskon, och jag skulle aldrig orka leva om jag miste någon av dem. Otroligt vackert och fint brev…❤️

Upp till toppen
Annons: