Annons:
Etikett05-barn-6-12-år
Läst 1505 ggr
Anonym
Anonym
1/25/18, 8:14 PM

Gjorde jag rätt?

Hej.

Jag hoppas det är rätt forum.

Nu är det såhär. Mina två klasskamrater brukar ofta skolka från matten och gå utanför skolgården. Idag så gick dem utan skolgården och var borta i över 20 minuter alltså över 20 minuters sen ankomst.Detta händer ju som sagt flera gånger. Idag hade vi Vikarie och jag och min kompis berättar att  dem har gått utan för skolgränsen eftersom hon började bli orolig för dem. På matte lektionen frågar vår lärare vart dem är. Och återigen berättar jag och min kompis att dem skolkar. Dem har en gång blivit upptäcka. Nu är hon väldigt sur. Alla mina andra kompisar säger att vi gjorde rätt. Jag tycker också det. Tänk om dem hade blivit påkörda?

Snälla skriv vad ni tycker

Annons:
Herveaux
1/25/18, 8:19 PM
#1

Tycker du gjorde rätt och hade gjort likadant själv. 👍


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Katti
1/25/18, 8:21 PM
#2

Om de gör något får de ju stå för det! Vad tycker tjejerna att ni ska säga?

Sajtvärd på Kennel iFokus, medarbetare på BARF iFokus

[Thiah]
1/25/18, 8:31 PM
#3

Ni gjorde absolut rätt. Inte eran sak att ljuga åt dom.

Agnetachristina
1/25/18, 8:48 PM
#4

Ni ”skvallrade” ju av omtanke så då tycker jag att ni gjorde det enda rätta. Det är en god egenskap att vara en som bryr sig. Vilken hård och kall värld vi skulle ha om alla bara skötte sitt och sket i andra… 💗

Anonym
Anonym
1/25/18, 8:49 PM
#5

Tack det värmer att höra

vendelay
1/25/18, 10:18 PM
#6

Håller med övriga, ni gjorde helt rätt. Även om de skulle bli sura idag så kommer de vara tacksamma för det när de blivit vuxna och kanske har egna barn. Det är alltid rätt att bry sig om varandra!

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

Annons:
Upp till toppen
Annons: