Annons:
Etikett06-tonåring
Läst 2932 ggr
[Sterki]
2017-11-19 20:35

Kissa på sig i sömnen

I morses vaknade min son och sa att han har kissat på sig i sömnen. Han är 13 år. Är detta normalt i denna åldern?

Annons:
Honestyisdead
2017-11-19 20:39
#1

Det kan ju hända när man är vuxen också. Så.det är inget märkligt.

Calcifer
2017-11-19 20:52
#2

Händer det ofta skulle jag säga att det kan vara värt att kolla upp. Men en gång är inget som behöver betyda nåt. Av vissa av mina mediciner + övertrötthet kan göra att jag vaknar och är ungefär två sekunder ifrån att kissa i sängen och jag är ändå snart 30. Sover man väldigt tungt och t:ex drömmer att man är vaken och går på toaletten så kan olyckor hända. Hände mig någon gång när jag var runt 10.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Loris M
2017-11-19 20:53
#3

#0

Det känns som att du trollar lite. Igår var du 20 år och det var du som drömde och kissade på dig. Idag har du en son som är 13 och som drömde samma dröm. 🤔 Hur ska du ha det?

2Sirius
2017-11-19 22:19
#4

Du eller Ditt Barn, oavset ålder, visst är det skenant att kissa på sig eller i sängen. Om man blir riktigt berusad, och deckar, så finns det stor risk att man gör det. Jag hade själv problem en bit upp i åldern, det provades med någon matta som lades på madrassen, kopplad till en apparat, som lät, då det blev blött, men vad hjälpte det då olyckan redan var ett faktum. Då jag började närma mig Tonåren, så fick jag en Medicin, den fungerade ungefär som en Pencilinkur, tog den en liten tid, sedan var problemet borta. Då detta var många år sedan, så har det hänt ännu mer sedan dess. Så vem som än har problem, lycka till, det finns bra hjälp att få… ☺

!ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ?ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Denna kommentar har tagits bort.
Upp till toppen
Annons: