Annons:
Etikett06-tonåring
Läst 797 ggr
Sandra232
2017-06-29 14:24

Gravid

Hej! Jag är en 16årig tjej som heter Sandra. Jag och min pojkvän har varit tsm snart ett år. Min mens skulle kommit den 15 men gjorde inte det, så min pojkvän åkte och köpte ett clearblue digital test. Det visade "gravid och 2-3 veckor". Nu är det så att jag jättegärna skulle behålla detta barn, då jag trott att jag aldrig kommer kunna få barn i framtiden ( finns bra skäl till varför ). Om jag behåller barnet så föds den i mars 2018, då är jag 17år. Jag har även berättat för min pojkvän att jag vill behålla barnet. Men nu till frågan, hur berättar jag detta för mina föräldrar/syskon? Mina syskon är äldre och vi har väldigt bra band hela familjen. Tacksam för snabba svar! :)

Annons:
Surpan
2017-06-29 15:53
#1

"Hej mamma och pappa. Vi ska ha barn!" Eller nått i den stilen. Så sa i alla fall vi. :)

/Surpan

fackdack
2017-06-30 01:27
#2

jag på fram testet och sa vid ska få barn behöver inte övereda jag ska ha den :) mamma sa jag tänkte inte övereda jag skall ju bli mormor igen. min får vart förbannad och anmälde mig till soc flera gånger. mamma och pappa skilda så nu har jag 3 underbara barn dock min först födda vann tommy/ pappa fallet. har inte pratat med honom sedan 2012 men lägg fram testet och säg är med barn ni verkar ha jätte bra kontakt så go for it du får nog all stöd ! ps du kan plugga från hemmet om det är det dom oroar sig för ;)

Upp till toppen
Annons: