Annons:
Etikett03-barn-1-3-år
Läst 586 ggr
fackdack
3/4/17, 6:40 PM

blöj problem :o

hej har en dotter på 3 år. Hon har gått på toan och kissat sen hon var ca 2 år. Och nu sen några månader har hon blivit blöjfri på natten (köper inga mera blöjer till henne.) men problemet är att hon inte vill göra stor på toan utan i blöja. Hon håller sig tills hon hittar en blöja från hennes lilla syster och så tar hon på sig den själv och går i ett annat rum jag säger hela tiden att hon ska göra på toan och eftersom hon vill vara själv och göra det låter jag henne vara på toaletten .så hon skall göra men inte vi har även försökt med stjärn tavla inget fungerar. har någon något förslag ? :)

Annons:
Sattyg
3/4/17, 7:46 PM
#1

Min dotter gjorde också så, kiss på toan men inte nr 2. Jag brydde mig inte så mycket om det, jag tänkte att det kommer av sig själv tillslut och det gjorde det också 😊

fackdack
3/4/17, 10:02 PM
#2

Hehe okej får hoppas det är iaf glad att hon inte har blöja så på sig hennes kusiner var ca 4 och 5 när dom slutade med blöja och var så rädd att det skulle ta så lång tid för henne med:) mem kanske inte är fel och göra nr2 i blöja jag menar hon är ju inte (stor) och är typ blöjfri. är iaf jätte glad över henne är nog bäst att ta det i hennes takt men tack så jätte mycket:) känner mig lättad att någon mera har/hadde den/der *problemet) :) får nog ta och köpa hem ett blöj paket haha hon tar ju endå så på sig den själv;)

Upp till toppen
Annons: