Annons:
Etikett02-barn-0-12-mån
Läst 981 ggr
[postmortum91]
11/9/16, 12:50 AM

Julklapp 10 månaders?

I jul är dottern 10 månader. Har ni tips på julklapp? Vi hade tänkt saker hon kommer ha användning för nu, sen eller hela livet. Exempelvis gå-vagn som hon har användning för nu. Eller julstrumpa som hon kommer få använda varje jul sen. Nått mer tips?

Annons:
vendelay
11/9/16, 2:25 AM
#1

Mamma gjorde olika scrapbooks och "Mitt första år" osv, de är fortfarande roliga att titta i tycker jag. Hon klippte ut bilder på mig och satte dit roliga citat och sånt. Kanske inte "användbart" men kärleksfullt 🙂

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

parsley
11/9/16, 6:29 AM
#2

Julstrumpor är jättemysiga och en fin tradition,  så jag tycker absolut att hon ska få en. 😉

Sindri
11/9/16, 8:12 AM
#3

Bobbycar. Suveränt även för de som inte går helt själva. Lektes med i många år av våra.

Sarah
11/9/16, 8:39 AM
#4

Hjälpatillstol, det bästa vi fått till Elva. Gör att de från tidig ålder kan vara med och fixa i ex köket.

Sarah
11/9/16, 8:44 AM
#5

Vi fick den på hennes 1årsdag och har använt den varje dag sedan dess. Hon går själv till den hela tiden och säger att hon vill upp :) Nu har hon även kommit på att hon kan flytta den själv :)

Niini
11/9/16, 10:44 AM
#6

Böcker! Treåringen gillar ännu att titta i bilderböckerna som vi börjat ta fram åt lillebror ;)

Annons:
Upp till toppen
Annons: