Annons:
Etikett06-tonåring
Läst 1021 ggr
fackdack
10/9/16, 8:47 AM

För liten för justin ?

Hej. Nu har det kommit justin spelar i Tyskland. Ville köpa biljetter till sambons dotter och hennes kusin så dem kunde gå 15 och 10 år gammla tycker det är en ganska ok ålder att gå själv jag menar ville köpa guld biljetter eftersom dom e enda ganska små. Men så kommer min sambos syster och säger om inte jag får följa med så behöver inte barnen gå ! Och då menade sig hon på att vi ska betala det med och då kommer vi lixom upp på 1000€ vad tycker ni ? Tycker ni dom e för små ? PS sambons dotter bor i Tyskland med hennes faster och kusin.

Annons:
Ria74
10/9/16, 8:56 AM
#1

Nu känner jag inte till konserter något vidare (har aldrig varit på någon) men 10 år känns ganska ungt för mig. Guldbiljetter vet jag inte vad det är? Sen tycker jag ju absolut att din sambos syster får själv betala sin biljett. Det ska ju verkligen inte ni stå för. Det är ju snällt att ni bjuder kusinen.

mvh Maria värd på barn, miljonar, bloggande
medarbetare på husmorstips.ifokus
Min blogg: http://nouw.com/mariastankar

[Blue_Lugia]
10/9/16, 9:13 AM
#2

Antar att det är Bieber du menar?

fackdack
10/9/16, 5:42 PM
#3

#1Guld biljett är då dom sitter på stil i första rajan. #2Ja haha han menar jag ;)

OlgaMaria
10/9/16, 6:53 PM
#4

Det är väl gränsfall men om mamman inte vill att de ska gå själva så ska ju det respekteras. Du kan väl fråga om hon vill betala för sin biljett och du för tjejernas?

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

sisela
10/9/16, 9:53 PM
#5

Jag gick med en 15 åring och en 16 åring eftersom 15 åringens mamma (min sambos syster)tyckte de var för unga för att gå själva. Det tyckte jag också och tycker det nu efteråt också när jag sett hur det var. Inte att det var hemskt eller nåt, men ganska många fulla 20+ killar f ex.

fackdack
10/10/16, 12:46 AM
#6

Ah kusinens mamma betalar inte för sig själv och jag eller sambon har svårt att åka ner till Tyskland under den tiden då sambon inte kunde ta ledig och jag e hemma med småttingarna. och jag vill inte betala för hennes biljett då vi redan betalar så mycket till henne varje månad för att sambos dotter bor där betalar ca 10 tusen plus så köper vi kläderna saker osv plus till hennes ungar telefoner osv medans min dotter på 2 och ett halvt bara ha fått en julklapp en leksaks kamera för 10 kr.. har sagt till min sambo att jag tycker vi inte skall köpa till hennes ungar något mera då vi inte köper till min systers ungar då hon inte köpte något till mina ungar men han säger bara att ja men min syster har det inte så bra ställt. Ja men vi lever med knappt varje månad då han måste köpa saker för hennes ungar 4 ungar hela tiden och inte nog med det q unge från henne bor här med och vad får vi INGET! FÖRLÅT haha nu skrev jag verkligen av mig 😶

Annons:
OlgaMaria
10/10/16, 9:20 AM
#7

#6 Hur länge har ni varit tillsammans? Låter som att det inte varit så jättelänge då det verkar som att han spenderar sina pengar så som han själv bestämt sen ett bra tag tillbaka. Låter som att ni ska tänka ut en annan present då det inte verkar bli bra med Justin-konserten hur ni än gör.

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

fackdack
10/10/16, 9:40 AM
#8

Jo men vi ska köpa en sådan stå bord vet ej vad det heter blir i jul klapp. Jag och sambon har varit tsm i 6 år så är inte så länge. Men hans dotter fick vi börja träffa i somras pga att hennes mamma inte orkade mera och hon ville till oss. Vi ska ta hem henne till oss till jul då vi har flyttat till Norge då och ett större hus. Och då skall jag ta upp allt med min sambo. Kanske får ta en biljett då då hon är hos oss

Upp till toppen
Annons: