Annons:
Etikett03-barn-1-3-år
Läst 869 ggr
tlover
2016-10-07 21:37

Hur länge kan barn ha stövlar?

Nu låter nog rubriken konstig men när jag förklarar så förstår ni. Dottern har fått för sig att hon ska dra på sig stövlar innan hon går isäng. Får hon inte ha stövlar så blir det ett ramaskri och hon sover inte förrän sent på kvällen.

Jag tycker det borde bli hemskt varmt i stövlarna men kan hon sova i dom tills vi vuxna går och lägger oss tror ni? Vaknar hon då så somnar hon om mycket snabbare nämligen än om vi fortfarande är uppe

l'm back

Annons:
Sarah
2016-10-07 21:43
#1

Spelar väl ingen roll om hon sover i stövlar? Vad kan hända liksom?

tlover
2016-10-07 21:48
#2

#1 Jag vet inte det är därför jag frågar, små barn får ju inte bli för varm tex (hon är 20 mån) och det borde hon bli i stövlar, och få russintår men det borde inte vara farligt

l'm back

Ria74
2016-10-07 22:10
#3

Kan inte tro att det skulle vara farlig. Skulle tro att det är något hon gillar just nu och om typ en vecka är det inte alls intressant längre. Jag hade låtit henne ha stövlarna på till ni lägger er och smyger av dom då inför natten.

mvh Maria värd på barn, miljonar, bloggande
medarbetare på husmorstips.ifokus
Min blogg: http://nouw.com/mariastankar

Sarah
2016-10-08 00:32
#4

Men det kokar ju inte inne i stövlar. Är det kallt ute blir de kalla osv. Problem med överhettning kommer ju inte från fötterna. Spec inte om det är svalt annars.

[Thiah]
2016-10-08 08:12
#5

Jag hade inte gjort det till ett problem. Hade nog tagit av dem efter en stund eftersom Joel är väldigt varm.

Upp till toppen
Annons: