Annons:
Etikett02-barn-0-12-mån
Läst 537 ggr
[postmortum91]
2016-09-07 21:43

Separationsångest

Ikväll är dottern 6,5 månader extremt mammig. Hon skrek så mycket förut när sambon hade henne en stund så jag nästan trodde hon hade ont eller nått. Helt hysterisk. Sen när jag tog henne blev hon lugn. Nu har vi lagt oss och jag brukar avlägsna mig en bit när hon somnat så jag får plats att somna men ikväll vaknade hon och började gallskrika tills jag la mig tätt intill igen. Hoppas jag får någon sömn inatt 😕

Annons:
Pontiac57
2016-09-08 01:12
#1

Vi har också haft såna perioder (dock har han alltid velat sova själv) och det kan va lite påfrestande. Nu när jag kommit igång och jobbat så blir sonen jätte arg om han inte får vara med mig varje sekund jag är hemma :p

mollyt
2016-09-09 20:55
#2

Haha, vi har haft en sådan dag idag. Men jag ställde in alla planer och har burit/legat hos dottern hela dagen. Supermysig på sitt sätt. Men så fort jag vänt mig om (även om jag varit i samma rum) så har hon börjat darra på underläppen, stackarn. Det är väl så det får bli ibland antar jag… Låg bredvid henne en timme nu innan hon sov så pass djupt att jag vågade smyga upp.

Upp till toppen
Annons: