Annons:
Etikett03-barn-1-3-år
Läst 2473 ggr
xxmammaxx
4/23/16, 10:22 AM

1 år och luktar vuxen svett

Min dotter är ett och ett halft år och luktar stark svett. Hon börjar redan lukta illa 3 timmar efter ett bad. Bvc tror att d e för hon ätit nått men hon luktar ju så här gämt. Kan detta vara farligt? Bvc vill ju inte göra nått så jag funderar på att söka vård på vårdcentral. Förtidig utveckling är ju inte bra om d nu är det. Någon annan som haft detta problemet?

Annons:
[TanatosNyx]
4/23/16, 11:35 AM
#1

Det kan vara binjurarna, isåfall går det troligen över med tiden.

Är det för tidig utveckling påverkas hon i övrigt också med växtspurt, bröstutveckling, underlivet förändras, könshår blir mörkare, grövre och kraftigare mm.

xxmammaxx
4/23/16, 12:44 PM
#2

Okej tack.. Ja inget annat har hänt så ja hoppas d går över. Men vill no kolla upp det endå. För hon luktar som jag om jag inte använder deo.. Väldigt starkt. Tack för hjälpen.

frejaspluto
4/23/16, 4:54 PM
#3

Hur är ni ? Svettas ni mkt luktar ni? Ni ska inte svara på det, utan det kan vara ärfligt med svett och så, min dotter luktade mkt svett också runt den tiden men set avtog, efter nga månader .det växte ifrån. Idag är hon äldre hon är aktiv på dagis och älskar och vara ute, hon svettas i normala former och luktar inte illa, hittills.

✨✨✨🌙love is in the air 💙🐇💜💜

Upp till toppen
Annons: