Annons:
Etikett15-barnsjukdomar
Läst 1354 ggr
xxmammaxx
12/11/15, 11:01 AM

sjuk ett åring varken dricker eller äter.

Min dotter är ett år och hon har haft feber sen i går. Hon hostar snorar nyser å har feber. Hon drägglar konstant mer än normalt ibland e hon lite borta men brukar försvinna efter alvedon.. Men hängig å vill sova hela tiden.. I dag har hon inte druckit någonting.. Försökte tvinga i henne saft men vet inte om hon fick nått.. Bvc vårdcentral och 1177 säger att jag ska avvakta.. Själv vill ja ta henne till sjukhuset om hon snart inte börjar dricka.. Hur länge klarar en ett åring att va utan vatten igentligen?

Annons:
[NeferNefer]
12/11/15, 11:03 AM
#1

Hellre åka en gång för mycket än en gång för lite, tycker jag. Jag hoppas allt går bra 🌺

xxmammaxx
12/11/15, 11:04 AM
#2

Tack..

Maria
12/11/15, 11:40 AM
#3

Jag hade också åkt. Med små barn så går allt mycket fortare.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Ria74
12/11/15, 12:27 PM
#4

Åk in, det är bättre att komma in och få veta att det inte är någon fara än att det händer något.

Hoppas hon kryar på sig snabbt.

mvh Maria värd på barn, miljonar, bloggande
medarbetare på husmorstips.ifokus
Min blogg: http://nouw.com/mariastankar

[NeferNefer]
12/11/15, 12:58 PM
#5

TS: berätta sen hur det gick.

xxmammaxx
12/15/15, 9:50 AM
#6

Hon hade halsfluss åh d sa dom på både vårdcentral å 1177 att d inte kunde vara eftersom hon hade hosta å va förkyld.. Ja tog henne till sjukhuset å fick medecin samma dag i alla fall å nu mår hon bättre å äter. Så glad

Annons:
[NeferNefer]
12/15/15, 12:00 PM
#7

Underbart!! 🌺🙂

JeFo
12/17/15, 8:32 PM
#8

Man ska gå på sina egna känslor man känner sitt barn bäst. Vi blev hemskickade från akuten med brytet ben på en 3-åring! Efter det går jag helt på vad jag tror och tycker. Vi fick åka in igen och jag stod på mig att något är fel, hon är inte känslig. "Jaja, du får väl en röntgen då!" Precis som man springer där för att det är sååå kul! Skönt att det löste sig för er!

xxmammaxx
1/13/16, 1:30 PM
#9

Lite sent svår men hon blev frisk i alla fall

Upp till toppen
Annons: