Annons:
Etikett01-allmänt-om-barn
Läst 1331 ggr
Nirvana_Ophelia
2015-05-02 18:46

Upprörd

Yvonne, en tjej som mobbat mig i 18 års tid, har två barn.  Bebisen skrek och hennes dotter sa men mamma, när Yvonne återigen sa jag mår dåligt.   Hon  kan tydligen inte ta hand om sina barn, men må dåligt kan hon! Nu är jag så j*a förbannad,  att hon mobbar mig och inte kan ta hand om barn på 4-5 år och en tre månaders ? bebis.  De behöver stöd, uppmuntran, kärlek, mat,  och 100% uppmärksamhet, vilket man inte kan ge som psykotisk!  Jag är orolig för bebisen som  kan svälta ihjäl om han inte får mat, värme, kärlek, stöd och ad droppar, bla!  Dessa barn är neglected.  Inte för att det är MITT fel/problem,  men de behöver henne, inte ett vrak som bara bryr sig om sig själv och sina problem! Sedan kan hon inte ha folk från Internet hos sig när hon har barnen. Hon vet inte vilka de är eller vad de är ute efter!  Och mig kallar hon ful, dum, tokig, sjuk….det gör ont.

Och jag orkar inte mer. Fann s ett chattinlägg för herrans massa år sedan där det stod något hände när jag var 15 år, det var inte intrigen.

Men sedan ändrade hon sig och mobbade mig igen.  This is absurd!!! Tjejen behöver uppenbarligen hjälp,  hon bara stirrar tomt framför sig, och mumlar för sig själv. Hon är dåligare nu än hon någonsin varit och det går inte an för en mor! Jag  tror att pappan har  varit på henne som femton åring och att hon  mår dåligt över det.  Ok nu vet att jag är maktlös, men detta går ut över barnen och mig själv…

tips och råd, tack!

Annons:
ChristineL
2015-05-02 18:50
#1

För det första, varför har du kontakt med den här människan?

För det andra, ring socialen!

Loris M
2015-05-02 18:53
#2

Nu har jag lite svårt att förstå allt du skriver, men om du misstänker att barn far illa så är mitt råd att göra en anmälan till soc.

Nirvana_Ophelia
2015-05-02 19:00
#3

Har inte kontakt med henne, bröt kontakten.  Hen far efter mig och kallar mig ful ständigt och jämt, och mår dåligt. Vet tyvärr inte var hon bor i Skellefteå,  eller vad hennes efternamn är , men hon behöver tydligen hjälp…like da*n.  Och alla hennes vänner mobbar mig för intrigen,  och skriker på mig och har t.o.m försökt mörda mig och slår och knuffar mig.  ORKAR INTE MER.  Det har väl inte med barn att göra, bara att barnen är viktigare än någon intrig i hela världen.  Ens barn ska göra en extremt lycklig och kärleken läker allt sådant.  Men tydligen inte hennes. ja, funderar på att göra en anmälan  till soc…det här går INTE. Man ska älska sina barn 100% och det är forever.  det är ett livslångt ansvar som ALDRIG tar slut.

Hon kan inte ta hand som sig själv eller barn…

ChristineL
2015-05-02 19:19
#4

#3 - Låter inte som du gjort något direkt för att få henne (eller hennes vänner) ur ditt liv?
Du verkar veta väldigt mycket om hur hon behandlar sina barn, men ändå vet du inte namn och adress?

Ria74
2015-05-02 20:20
#5

Far barnen illa ska det göras en soc-anmälan så får socialen avgöra om dom behöver ingripa eller inte.

Beträffande vad som händer dig så hade jag polisanmält om någon hade slagit mig och försökt mörda mig.

mvh Maria värd på barn, miljonar, bloggande
medarbetare på husmorstips.ifokus
Min blogg: http://nouw.com/mariastankar

AnnaFagerell
2015-05-04 21:15
#6

Låter som du är svartsjuk och som om det är du som behöver hjälp. Låt henne vara ifred och sök hjälp!

Medarbetare på djurskydd.ifokus

Annons:
Nirvana_Ophelia
2015-05-05 16:42
#7

Inlägget borttaget.

TS, tänk på hur du uttrycker dig och vilken info du lämnar ut. Läs skrivreglerna en extra gång.

/Admin

Velinga1984
2015-05-05 17:30
#8

#4 Håller med. Hur kan TS veta så mycket om barnen men så lite om personen?

Aleya
2015-05-05 17:45
#9

Jag vet inte hur du kan veta så mycket men ändå så lite. Du pratar om intriger mellan dig och denna kvinnan i flera av dina inlägg. Och jag börjar undra om det kanske vore bättre om du såg till att du i första hand mår bra. Och sen oroar dig för denna Yvonne och Björn och vad dom nu heter. Det är mitt råd. Och om det är så illa som du säger så prata med soc. Mer kan du inte göra. Men jag hoppas att du inte gör detta för att du vill djävlas för att göra livet surt för henne.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Upp till toppen
Annons: