Annons:
Etikett26-omröstningar
Läst 2305 ggr
Ria74
1/25/15, 5:24 PM

Hur många barn max?

Hur många barn max skulle ni kunna tänka er att ha?

mvh Maria värd på barn, miljonar, bloggande
medarbetare på husmorstips.ifokus
Min blogg: http://nouw.com/mariastankar

Annons:
ChristineL
1/25/15, 5:25 PM
#1

Tre, men två känns mest lagom.

Ria74
1/25/15, 5:27 PM
#2

Jag svarade ett eftersom jag inte vill ha fler barn.

mvh Maria värd på barn, miljonar, bloggande
medarbetare på husmorstips.ifokus
Min blogg: http://nouw.com/mariastankar

MonicaLagerquist
1/25/15, 5:36 PM
#3

Jag har fem och skulle inte haft något emot fler.Men numera är jag för gammal så fem fick det bli.

Stolt ägare till fem La permer

Calcifer
1/25/15, 5:38 PM
#4

Tre barn. Men egentligen känner jag att så länge man har tid, pengar och kärlek spelar det ingen roll. Men nu går jag t:ex på soc och är sjukskriven, så i denna situation skulle noll barn vara max om det inte ändras i framtiden. Det värsta jag vet är när folk skaffar fler barn än de har råd med.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

fruktgumman
1/25/15, 5:42 PM
#5

noll max

Scorpio97
1/25/15, 7:12 PM
#6

Vet inte om jag vill ha barn alls, men ska jag ha barn vill jag ha två. Varken fler eller färre.


//Jessie

Annons:
malinroth
1/25/15, 8:58 PM
#7

Jag hade velat ha 3-4barn som det känns nu och som det alltid kännts hittills, men jag har ju bara ett ännu så det kan ju ändras. Det beror ju lite på hur långt det blir mellan också, vill hemskt gärna ha fler iaf! Men fyra känns som max iaf.

Destany
1/25/15, 9:51 PM
#8

2 barn så ett till:)

Intehärutandär
1/26/15, 1:12 AM
#9

1 hade jag svarat för 1 år sedan, men nu sitter jag ju här med tjock mage. Så två får jag svara då. Sen är det definitivt slut iaf och jag så ska få lov att sterilisera mig. 

Kommer 2 styvbarn på köpet med. Som i sin tur också har två halvsyskon på mammans sida.

[Thiah]
1/26/15, 4:22 AM
#10

2 är max för mig men jag är nöjd med en.

[WickedAlly]
1/26/15, 8:30 AM
#11

Vi satsar på tre men skulle det dyka upp en fyra så skulle inte det vara en sorg, men där får nog gränsen gå.

Emelie-E
1/26/15, 8:45 AM
#12

Absolut max är 3. Men jag trivs nog bäst med bara en :)

Saffran0Spice
1/26/15, 9:51 AM
#13

0 barn - för skall jag ha barn tänker jag hjälpa ett som redan finns, annars kommer det inte bli några hos mig. Mina djur är mina barn, och då skulle svaret lätt bli 15 eller fler😃

Annons:
[Thiah]
1/26/15, 9:58 AM
#14

#13 skulle också gärna hjälpa men adoption är dyrt och svårt. Hjälper adopterade barn på jobbet istället.

Saffran0Spice
1/26/15, 10:01 AM
#15

#14 Ja det är ju det - men underbart att du kan göra det på jobbet iallafall 👍

OlgaMaria
1/26/15, 3:39 PM
#16

Jag svarade utifrån om alla förhållanden vore perfekta, då finns det ingen gräns för hur många jag skulle kunna tänka mig, inte nödvändigtvis allihop mina egna, så jag svarade 15 eller fler. Haha! :) Nu har jag två och det får räcka då jag inte har tillräckligt bra hälsa för att få fler barn, men hoppas vi kan ta emot fosterbarn i framtiden när mina barn är tonåringar.

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

JeFo
1/26/15, 8:58 PM
#17

Max 4 svarade jag. 5 känns som väldigt många 😛 Har 3st och det känns ibland som vi skulle kunna ha en till. Och andra dagar är jag väldigt nöjd med bara 3. Vore jag superrik och hemmafru skulle jag kunna ha 5 el 6. Men nu vill jag hinna med och då känns det lagom med dom vi har.

JossanH
1/26/15, 10:39 PM
#18

Jag svarade 4. Egentligen vill jag nog helst ha 3 men på något vis känns det som att vi kanske kommer få 4. Bara en känsla. Just nu känns det lagom med 2 ;)

Sajtvärd på Iller.ifokus

em.nord
1/28/15, 10:55 PM
#19

Tror det blir 3 här hemma. Vi planerar 2-3 st. Men blir jag gravid skulle jag aldrig inte fullfölja, alla våra ev ungar är välkomna! ;) Men är snittad med mitt första och blir nästa också snitt så är det ju det som gäller sen och vet inte om det kanske är någon gräns för hur många snitt man kan få…

Mvh Emma, Låt inte rädslan att förlora hindra dig ifrån att spela!

medarbetare på Jack Russell Terrier ifokus

emmans blogg

Velinga1984
1/29/15, 6:42 AM
#20

#19 Jag kommer bara ha snitt, och jag har inte fått nåt maxantal tillsagt. Har 2(båda snitt) nu och läkarna sa att 2 till är iaf inget bekymmer. Sen beror det ju på andra omständigheter, som tex att livmodern växer i ärret osv.

Annons:
em.nord
1/29/15, 11:39 AM
#21

#20 skönt att höra! :)

Mvh Emma, Låt inte rädslan att förlora hindra dig ifrån att spela!

medarbetare på Jack Russell Terrier ifokus

emmans blogg

[Torpedtass]
2/1/15, 1:05 AM
#22

6 stycken, men får inte föda fler så mina 2 får räcka.

Elsa
2/5/15, 12:43 PM
#23

Har inga barn än men som vi känner nu skulle vi kunna ha 5 stycken, kan liksom inte släppa det att dom kommer växa upp och bli stora och man kan inte alltid ha en liten bebis, och då har jag inte ens nå barn än haha!😃


JenniferSoderberg
2/5/15, 1:25 PM
#24

0 som max, då jag inte vill ha egna barn.


Upp till toppen
Annons: