Annons:
Etikett28-om-barnifokus
Läst 1474 ggr
Ria74
2014-12-31 23:12

Gott nytt år!

Passar på att önska alla på forumet ett gott nytt år! 🍸

mvh Maria värd på barn, miljonar, bloggande
medarbetare på husmorstips.ifokus
Min blogg: http://nouw.com/mariastankar

Annons:
ChristineL
2015-01-01 08:48
#1

Gott nytt år! 

Men man blir ju orolig när det första man ser på facebook idag är att brorsan suttit på akuten inatt. Jag har ingen aning om vad han skulle göra igår och inget svar får man heller, men han har kommit hem tydligen iaf.

Ria74
2015-01-01 10:18
#2

Oj, hoppas verkligen det inte är något allvarligt. Jag är alltid lite nojig när det gäller raketer och tycker det är otäckt.

mvh Maria värd på barn, miljonar, bloggande
medarbetare på husmorstips.ifokus
Min blogg: http://nouw.com/mariastankar

ChristineL
2015-01-01 12:32
#3

Var visst bara en kompis knä som gått ur led, puh! Men jag sa åt honom att tänka lite på hur han skriver/lägger ut saker.

em.nord
2015-01-01 19:18
#4

Gott nytt år :) Ja men eller hur Christine jag vet precis hur det är! Tur det inte var värre :) Vi började nya året med att jag börjar skriva upp när min pojk på 2 månader äter/sover. Till min stora förtjusning är har han varit vaken prick 1h o 20 min varje gång :D innan han sover 40-60min :) lite roligt för jag kommer aldrig ihåg i vanliga fall hur dagarna ser ut :)

Mvh Emma, Låt inte rädslan att förlora hindra dig ifrån att spela!

medarbetare på Jack Russell Terrier ifokus

emmans blogg

[Thiah]
2015-01-02 09:34
#5

Gott nytt år! Här lider vi av magsjuka idag. Av de 4 år vi varit tillsammans är detta 3 gången vi är sjuka på/runt nyår. Finemang! Christine: bra att du sa åt honom. Har också en bekant som satte ut världens skräck meddelande om hennes dotter men kunde sen inte säga att det var löst och att hon mådde bra igen.

Destany
2015-01-02 12:12
#6

Gott nytt år. Jag jobbade nyårsnatten o kl 12 på natten råkade vi köra på en väg så vi kunde se 3 kommuner o det var magiskt vackert o se alla raketerna som lyste upp hela himlen. Galet vackert o det var lugnt o jobba.

Annons:
Upp till toppen
Annons: