Annons:
Etikett01-allmänt-om-barn
Läst 596 ggr
Ria74
2014-12-28 19:23

Hur var er jul?

Hur spenderade ni er jul? Firar ni med släktingar eller själva?

Hur gör ni som har både mormor/morfar och farmor/farfar som vill fira med barnbarnen?

mvh Maria värd på barn, miljonar, bloggande
medarbetare på husmorstips.ifokus
Min blogg: http://nouw.com/mariastankar

Annons:
Ria74
2014-12-28 19:24
#1

Vi friade julafton hemma hos mina föräldrar ihop med min farbror och min bästa vän. På juldagen åkte vi 24 mil för att fira med mannens familj så på annandagen firade vi julafton en gång till med dom.

mvh Maria värd på barn, miljonar, bloggande
medarbetare på husmorstips.ifokus
Min blogg: http://nouw.com/mariastankar

[WickedAlly]
2014-12-28 22:29
#2

Vår jul har vart kanon :)

Julafton spenderades med mina föräldrar och farmor, juldagen med svärfar med mannens syskon och annandagen med svärmors sida av släkten. 

Ett ställe per dag var regeln och det blev perfekt, vill inte flänga runt med lilleman.

fridaas
2014-12-29 09:58
#3

Den 23e firades hemma hos mamma med mina systrar, mammas sambos barn med respektive. Åt julmat och sen var det julklappsspel och till slut dags för de vanliga julklapparna. Julafton tillbringades hos min pappa, först julmat, sen promenad för att få lilleman att sova pch rasta den fyrbenta. Sen kalle och efter det kom tomten, Alwa var hur duktig som helst som gav bort sina nappar utan protest. På kvällen kom en kompis förbi och pappas frus syskon pch mamma. Juldagen åkte vi till svärföräldrarna och på annan dagen var det först harjakt och på eftermiddagen var det julfirande med sambons sida av släkten, mat först sen kom tomten igen. På kvällen var det vildsvinsjakt, vilket det varit varje dag sen i fredags, nu ska vi strax dra oss hemåt så jag kan jobba.

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

[Thiah]
2014-12-29 10:13
#4

Den 23 åkte vi till svärmor över natten. Åt julgröt på morgonen och gick sen skjuts till flyget. Den 24-27 spenderades hemma hos mormor och morfar. Den 27 åkte vi båten hem. Lugnt och skönt har det varit :)

Intehärutandär
2014-12-30 22:22
#5

Jag firade ensam med sonen och hunden. Var lugnt och skönt.

Upp till toppen
Annons: