Annons:
Etikett15-barnsjukdomar
Läst 1057 ggr
xxmammaxx
2014-12-02 04:24

sjukt spädbarn?

I går kväll erfter 3 timmars små gnäll /iritation/rastlöshet? så började mina en månader gammla tvillingar rossla i halsen elle näsan?  d låter slemmigt i alla fall.  Ja tycker dom låter förkylda nu när ja mata dem.  pigga glada å äter men lite ovandligt mycke gnäll å låter slemmigt fortfarande trode först d va tillfälligt för d blir d ju om dem kräks lite å nyser det bli ju iriterat.. men kan detta va farligt dom nyser inte så ofta men nu blev dem ju spontant slemmiga i halsen bara poff ja överdriver säkert har två till barn en på 8 och 5. ska till bvc på onsdag och även träffa läkare men ja räknar med att detta e tillfälligt.

Annons:
exitingsvillemo
2014-12-02 06:12
#1

Känner du dig orolig så åk in till bvc idag. 

Jag är kanske onödigt nojjig, men så små spädbarn som rosslar, skulle jag vilja kolla upp =) Det går så mycket virus den här tiden på året.

Säkerligen inget farligt, men hellre kolla upp, så du kan slappna av =)

Ria74
2014-12-02 15:34
#2

Jag hade i alla fall ringt till bvc och pratat med dom om det. När Molly var liten kunde hon också bli rosslig ibland, vi fick förklarat att så små barn har väldigt trånga näsgångar och låter rossliga och täppta lätt.

mvh Maria värd på barn, miljonar, bloggande
medarbetare på husmorstips.ifokus
Min blogg: http://nouw.com/mariastankar

PogoPedagog
2014-12-02 19:56
#3

Små barn låter ju nästan alltid hemskt när de är förkylda men säger som de andra, prata med BVC om du är orolig. Annars ska du mest hålla koll på allmäntillståndet, så länge de äter och sover och är huffsat pigga små stunder brukar det inte vara någon fara.

Upp till toppen
Annons: