Annons:
Etikett01-allmänt-om-barn
Läst 1381 ggr
rabbitlove
2014-11-27 00:13

Nu är han här!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Minns ni mig? 18 år, ensamstående och gravid? Jag måste dela med mig om den största glädjen! Jag har idag en son på sju veckor, en liten Charlie som förgyller mina dagar och jag är så otroligt lycklig och stolt. Allt går jättebra, älskar mammalivet, min son och vi bägge bor fortfarande hemma hos min mamma. Jag sköter allt själv, min ekonomi (köper hem allt som jag och Charlie behöver), betalar för att bo hemma, jag tar själv hand om sonen, jag hade fått hjälp ifall jag velat men jag är mamma och jag vill ta alla matningar, blöjbyten, trösta och gå upp med Honom på nätterna! Blir det för mycket så självklart ber jag mamma ta honom fem minuter! ❤️ Jag fyller 19 i december och om ett år när jag varit mammaledig börjar jag läsa vård och omsorg på KOMVUX . Mitt mål är att kunna flytta hemifrån om 2- 3 år!

Annons:
punkmusic
2014-11-27 00:20
#1

Grattis, starkt jobbar fortsätt så! :) 😃

rabbitlove
2014-11-27 00:24
#2

Tack så jättemycket! ❤️ ifall någon är intresserad av att följa vår resa så kan ni läsa på bloggen! Uppdaterat varje dag under graviditeten, direkt från förlossningen + massa bilder! Skriver dagligen om vår vardag, hur det är att vara yngling ensamstående och även om Charlies utveckling och massa fina bilder!

Ria74
2014-11-27 10:28
#4

Stort grattis! Så söt 🙂

mvh Maria värd på barn, miljonar, bloggande
medarbetare på husmorstips.ifokus
Min blogg: http://nouw.com/mariastankar

JossanH
2014-11-27 13:03
#5

Grattis!! Mamma och pappa fick min äldsta bror när mamma var 18 år :) de har 3 barn och är fortfarande lyckligt gifta :) så visst går det!

Sajtvärd på Iller.ifokus

rabbitlove
2014-11-27 14:44
#6

Tack tjejer! ❤️

Annons:
Upp till toppen
Annons: