Annons:
Etikett18-utrustning-säkerhet
Läst 858 ggr
ChristineL
2014-10-19 10:48

Britax multi tech 2

Någon som har denna bilbarnstol?

Vår lilla tjej börjar bli lång och sparkar på ryggstödet så vi skulle behöva flytta bak stolen något. Jag VET att man kan göra det men jag hittar inget om det!? Har kollat youtube och instruktionsbok och vi står här och kliar oss i huvudet. Hjälp?

Annons:
mnilep
2014-10-20 13:47
#1

Har den stolen, såååå jäkla nöjd med den!
Vet dock inte riktigt hur man gör det då våran tös inte behövt det än.

Men finns det inte en grej man kan fälla ut under stolen på något sätt har jag för mig? sen borde man väll få flytta fram framstolen kanske. Kolla det iallafall?  

Har inte möjlighet att kolla själv just nu hehe

ChristineL
2014-10-20 13:52
#2

Vi är också jättenöjda med den, det är vi verkligen! Vi stod en bra stund igår och försökte komma på själva hur man ska göra men kom inte fram till nånting. Vi flyttade upp själva bältet över axlarna iaf, det var inga problem. Grejen är att vi ska åka långt på onsdag och lika långt hem igen på fredag (nästan tre timmar) och vi vill ju att hon ska sitta bekvämt. Tror jag ringer nån butik och frågar…

mnilep
2014-10-20 13:56
#3

ah okej, ja klart de måste sitta bra :(   Har för mig att det fanns som en platta/grej/ under stolen om man lyfter upp den, som går att fällas ut. Minns inte vad den var till för riktigt dock, kanske inte har med det att göra. Är nog bäst att ringa och fråga ja! :)

Upp till toppen
Annons: