Annons:
Etikett01-allmänt-om-barn
Läst 638 ggr
Wisby9211
6/3/14, 2:10 PM

källarlgh och barn

Vi har fått ett erbjudande att få hyra en lgh på 87 kvm för 5600 kr i månaden men det Är en källarlgh. Fönstrerna är ganska små och sitter högt upp så dottern kan inte se ut ordentligt, kan hon ta skada av det på nått sätt? Den är ju ljus, luftig och bra planerad. Vi är ute nästan dagligen (inte när dottern är dålig). M3d tanke på att den är billig så skulle vi kunna spara jätte mycket pengar, ca 5000 kr i månaden vilket vi kan lägga på dottern sä det är en av alla fördelarna. Vad tror ni? Är det någon som kanske bor eller har bott i en sådan lgh?

Madeleine - Medarbetare för Pudel.ifokus!

Annons:
MagArne
6/3/14, 2:19 PM
#1

Kör bara, 5000kr kan vara väldigt användbart till annat.

Lexie82
6/3/14, 2:19 PM
#2

Jag tror att så länge ni kommer ut lite varje dag så är det ingen fara. =)

[Thiah]
6/3/14, 3:44 PM
#3

Ta den, spara pengar och upplev naturen utan glas emellan :)

PogoPedagog
6/3/14, 8:12 PM
#4

För hennes skull tror jag inte det är så viktigt. Jag skulle däremot personligen aldrig bo så, för miog är det jätteviktigt att se ut o få mycket naturöigt ljus. Jag mår psykiskt kasst annars.

Wisby9211
6/10/14, 12:55 PM
#5

Tack för alla svar :-) vi har till den sista på oss så vi ska fundera :-)

Madeleine - Medarbetare för Pudel.ifokus!

AnnaFagerell
6/10/14, 8:09 PM
#6

Tycker det finns andra saker att fundera på när det gäller källare… är den verkligen torr och inte fuktig, blir man störd av ljud ovanifrån, stör man själv folk ovan, etc…

Medarbetare på djurskydd.ifokus

Annons:
Ria74
6/10/14, 8:11 PM
#7

För min egen del hade jag inte trivts i en källarlägenhet, behöver ha stora fönster att se ut om. Men trivs ni så tror jag inte det är något problem för er dotter. Hon blir ju van att bo så och så länge ni kommer ut så ser jag inget problem.

mvh Maria värd på barn, miljonar, bloggande
medarbetare på husmorstips.ifokus
Min blogg: http://nouw.com/mariastankar

Wisby9211
6/13/14, 9:20 AM
#8

Självklart har vi kollat upp om den är fri från fukt och andra dåliga saker

Madeleine - Medarbetare för Pudel.ifokus!

Challa86
6/13/14, 12:11 PM
#9

Ta den. Ni lär ju märka om hon mår dåligt av den och då går det alltid att flytta 🙂

challameow.wordpress.com 

Åsa S
6/13/14, 3:32 PM
#10

Bara det inte är möge, fukt, radon el dyl saker som kan vara problem i källare så är det inga problem, barn är väldigt anpassningsbara.

Upp till toppen
Annons: