Annons:
Etikettnyheter
Läst 1203 ggr
Vakterna
2014-05-20 13:34

Barnvakt Sthlm

Vi är 4 tjejer i 13 års åldern som gärna vill ta hand om ditt djur eller barn på söder. priset per timme varierar mellan djurets storlek och behov detta gäller barn också. oliwia hej, mitt namn är oliwia och är 13 år och vill värkligen ha en iller. jag har varit hundvakt många gånger och älskar att gå ut på långpromenader. jag har själv en katt som jag just nu har haft i 6 år. den bor polen men min morbror tar hand om henne just nu, jag åker dit ofta och hjälper till så att den känner sig bra. jag och min lilla syster ska få en en beagle och en bondkatt här i sverige. mitt absoluta favorit djur är en albino iller och har som som mål att köpa en sån när jag flyttar hemifrån. jag är väldigt van vid djur och vill gärna hjälpa dig att ta hand om ditt djur. jag älskar barn och har en lilla syster och brukar hjälpa till att ta hand om. linn mitt namn är linn och jag är en tjej på 13 år, jag bor i en lägenhet i skanstull och jag har två marsvin. jag har haft mina marsvin i snart 6 år. åtskilliga gånger har jag varit hundvakt åt min grannes hund och jag har en gång varit kattvakt åt mina vänner. jag är alltså van med olika sorters djur. allt från små djur till större. mina intressen är fotboll, innebandy, djur, gå på promenad, springa, rida och vara med vänner. mitt favorit djur är varg fast jag gillar alla djur som finns (förutom myggor). jag har inte mycket erfarenhet av barn förutom att jag vet hur det är att vara ett. jag vet hur de tänker och hur de beters sig efter omgivningen. amanda mitt namn är amanda och jag är en tjej på 13 år. jag har själv haft en hamster som blev 3 år gammal, jag har också passat mina kusiners hamster. mina kusiner har en boxer då jag hjälper till med den ibland. jag ska dessutom också snart få en egen hund, så jag är alltså van med djur. mina intressen är att spela fotboll och innebandy, vara med djur, springa, vara med vänner och så älskar jag att gå på långa promenader speciellt med en eller flera fyrbenta djur. mitt favorit djur är hund. fast jag gillar egentligen alla djur. läs mer: http://m.vakterna.webnode.se/om-oss/

Annons:
Upp till toppen
Annons: