Annons:
Etikett02-barn-0-12-mån
Läst 1031 ggr
Rutan_
3/25/14, 9:07 PM

Luktar fruktansvärt!

Min fyramånders har nyligen gått över till ersättning helt, och hans bajs luktar fruktansvärt nu. Jag kräks nästan av lukten! Jag har hört talas om att lukten blir "värre" när man ger ersättning, men det här känns helt bisarrt. Någon mer som känner igen det?

Annons:
MagArne
3/25/14, 9:22 PM
#1

Min grabb fick ersättning och det luktade stan. Kunde dock inte jämföra så mycket då amningen krånglade och vi gick över helt till ersättning.

Bajset blev även grönt av en sorts ersättning vi körde med. Kommer inte ihåg av vilken då vi testade väldigt många då grabbens mage krånglade en del.

Ria74
3/25/14, 9:56 PM
#2

Jag märkte inte att det luktade värre av ersättningen, men när hon började med smakisar så luktade det död bäver.

mvh Maria värd på barn, miljonar, bloggande
medarbetare på husmorstips.ifokus
Min blogg: http://nouw.com/mariastankar

JossanH
3/25/14, 10:58 PM
#3

Har hört från en som gav ersättning att det luktade gammal äggfis varje gång deras barn bajsade.

Sajtvärd på Iller.ifokus

mnilep
4/1/14, 2:00 PM
#4

har gett min dotter ersättning sen en veckas ålder, nu är hon 3 månader & för kanske.. 2 veckor sedan så började det lukta PYTON!! haha, en helt annan skarp lukt helt plötsligt..  så det är nog inget konstigt :)

Rutan_
4/25/14, 10:39 PM
#5

Tack för svar. Jag försöker intala mig att det inte luktar så hemskt men det misslyckas totalt.

Upp till toppen
Annons: