Annons:
Etikett05-barn-6-12-år
Läst 962 ggr
Anonym
Anonym
1/7/14, 9:02 PM

Hjälp..

Jag är 12 år och han precis lagt mig i sängen. Jag kissade i sängen. Jag vågar inte berätta för mamma, men ni som har barn kanske har varit med om att ditt barn har kissar i sängen? Vad ska jag göra?

Annons:
Anonym
Anonym
1/7/14, 9:07 PM
#1

Hjälp fort!

ececilia
1/7/14, 9:18 PM
#2

Säg till dina föräldrar.. Även fast du är 12 så kan olyckor hända. Du kanske håller på att få urinvägsinfektion?

// Evelina

Anonym
Anonym
1/7/14, 10:37 PM
#3

#2 Jag kan inte säga år de nu. Ochndet var sähärmatt jag var lite nyfiken, men då gick det för långt, och ni är klockan halv elva och mina föräldrar har gått och lagt sog! Är det farligt att ha kiss runt och mellan benen för länge?

linn8
1/7/14, 10:51 PM
#4

#3 farligt nja, bra inte det heller. Även om det är pinsamt så säg till dom.

Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!

Anonym
Anonym
1/7/14, 10:57 PM
#5

#4 tror du jag kan berätta i morgon vid halv sju för då väcker mamma mig.. Jag ska lådsas som inget har hänt får jag vågar värmlkgen inte berätta!!!! :(

linn8
1/7/14, 11:02 PM
#6

#5 vad är det du tycker är pinsamt?:)

Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!

Annons:
Anonym
Anonym
1/7/14, 11:03 PM
#7

#6 att jag, spm är 12 kissar i sängen! Asså, hon kommer fråga massa saker och nej, jag vågar verkligen inte!

Galenidjur
1/7/14, 11:04 PM
#8

#5 Men varför vågar du inte berätta? Visst, det kan vara lite pinsamt, men det är ju dina föräldrar, de kommer förstå. Bara väck dem och säg som det är.

✨Medarbetare på jattekanin.ifokus
Lift up the self by the self,and don't let the self droop down
Because the self is the self's only friend , and the self is the self's only foe

Anonym
Anonym
1/7/14, 11:05 PM
#9

#8 de kommer säga: VARFÖR JAG ÄR TRÖTT!! SKAFFA NATTBLÖJA BLA BLA BLA!

Anonym
Anonym
1/7/14, 11:05 PM
#10

#8 de kommer säga: VARFÖR JAG ÄR TRÖTT!! SKAFFA NATTBLÖJA BLA BLA BLA!

Anonym
Anonym
1/7/14, 11:05 PM
#11

#8 de kommer säga: VARFÖR JAG ÄR TRÖTT!! SKAFFA NATTBLÖJA BLA BLA BLA!

Anonym
Anonym
1/7/14, 11:05 PM
#12

#8 de kommer säga: VARFÖR JAG ÄR TRÖTT!! SKAFFA NATTBLÖJA BLA BLA BLA!

Anonym
Anonym
1/7/14, 11:06 PM
#13

PH, det var inte meningen med 4 inlägg.

Annons:
Galenidjur
1/7/14, 11:12 PM
#14

#9 Har de sagt så förut till dig? Nu kan ju vi omöjligt veta vad du har för relation till dina föräldrar, men jag har så svårt att tro att de skulle säga så…

Det alternativ jag personligen tycker är bäst är att väcka dem och berätta vad som hänt.

Men om du absolut inte vill det så är det enda alternativet (som jag ser) att byta lakanen i din säng och lägga de andra i tvätten…Kanske rengöra de smutsiga lakanen  med tvål och vatten och låta dem torka innan du lägger dem i tvätten så att ingen ser fläckarna, men alltså….Att berätta för mamma eller pappa tycker jag fortfarande är det bästa du kan göra…

✨Medarbetare på jattekanin.ifokus
Lift up the self by the self,and don't let the self droop down
Because the self is the self's only friend , and the self is the self's only foe

Anonym
Anonym
1/7/14, 11:13 PM
#15

#14 okej..

[Murvel]
1/7/14, 11:15 PM
#16

Ta ur lakanen, tvätta benen och sov med en filt eller liknande till morgonen. Sedan berättar du för dina föräldrar imorgon :) Men inte bra att sova blött.

Anonym
Anonym
1/7/14, 11:16 PM
#17

Så, jag smög ut för att hämta en handduk, tog av min pyamasbyxorna och torkade mig och la handduken på kisset i sängen.

Galenidjur
1/7/14, 11:23 PM
#18

#17 om du inte orkar byta lakan så ta bara ur de gamla och lägg en handduk under dig istället. Precis som #16 sa är det inte bra att sova blött.

✨Medarbetare på jattekanin.ifokus
Lift up the self by the self,and don't let the self droop down
Because the self is the self's only friend , and the self is the self's only foe

Ria74
1/7/14, 11:24 PM
#19

Alla kan kissa i sängen någon gång så du behöver inte tycka det är pinsamt. Jag är säker på att både din mamma och pappa har råkat ut för det nån gång också.

mvh Maria värd på barn, miljonar, bloggande
medarbetare på husmorstips.ifokus
Min blogg: http://nouw.com/mariastankar

Upp till toppen
Annons: