Annons:
Etikett01-allmänt-om-barn
Läst 564 ggr
tlover
1/7/14, 1:58 PM

Skulle du köpa e-ljudböcker?

Hej

Jag hade tänkt göra en liten marknadsundersökning och det skulle vara kul om ni skulle kunna hjälpa mig.

Frågan är

"Skulle du kunna tänka dig köpa barn e-ljudböcker som man kan ladda ner direkt till dator och/el smartphone där det mesta skulle ligga på mellan 40:- och 100:- (beroende på längd på historien m.m.)"

Edit: anledningen man ska kunna ladda ner på datorn är för att kunna ladda tex en MP3 med boken

jag kommer kanske lägga ut undersökningar på andra ifokusforum och ni får helst bara svara på en av dom.

Fråga i tråden el via PM om ni har frågor och skriv gärna om ni skulle önska nått speciellt från en sån butik.

l'm back

Annons:
JossanH
1/7/14, 3:11 PM
#1

Kanske, men föredrar att läsa böckerna själv för mitt barn.

Sajtvärd på Iller.ifokus

tlover
1/7/14, 5:04 PM
#2

#1 jag tänkte att det ena behöver ju inte utesluta den andra, åker man tex bil så kan det vara kul att slippa "är vi framme snart, är vi framme snart, är vi framme snart, är vi framme snart" även av barn som kan bli åksjuka.

l'm back

Tina-A
1/7/14, 5:18 PM
#3

Ja, kanske! Men jag skulle aldrig betala 100kr för det. 20-50 skulle jag nog kunna lägga.

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

tlover
1/7/14, 7:05 PM
#4

#3 tanken är ju att det ska finnas olika prisklasser, vissa kanske kostar över 100:- vissa kanske hamnar under 40:- i alla fall på REA

l'm back

[MyCassie]
1/7/14, 11:45 PM
#5

Svar nej. Jag är traditionell och kör på riktiga böcker, använder inte datorn så mycket utan den ligger mest i skåpet och via mobilen med den korta batteritid dagens olika mobil modeller har… Nej, inte ett dugg förtjust i e-böcker ändå…

[Thiah]
1/8/14, 5:25 PM
#6

Ja det skulle jag. Jag har mycket e böcker och sammbn gillar ljudböcker. Skulle ha det att varva eget läsande med.

Annons:
Upp till toppen
Annons: