Annons:
Etikett02-barn-0-12-mån
Läst 777 ggr
[MyCassie]
12/19/13, 10:03 PM

Hon kan stå!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vår dotter kan inte krypa men sen en tid tillbaka har hon kunnat sitta själv. I dag åla hon som bara den i min famn så hon gled ner med fötterna på golvet, givetvis höll jag i fortfarande, och ur det blå tog hon tag i bordskanten och där stod hon sen på sina bakben och titta på mig med ett leende och sen släppte hon bordskanten och stod fortfarande kvar. Jag höll givetvis i henne lite lätt för att vara beredd utifall hon ramlar men shit, kan inte ens krypa men börjar redan stå på egna ben. 😮

Bifogar en bild på henne när hon står med bara lite stöd av mig så hon inte tippar framåt eller bakåt, var givetvis tvungen att ha det på bild.

Jag blev tårögd och berömde henne jätte mycket….

Ska väll tillägga att hon är 7 månader.

Vad hände med den där lilla plutten som ploppa ut ur mig???!!!😮

(ursäkta uppspärrade ögonen, hon har inte lärt sig att man inte ska kolla in i en lampa 😃)

Annons:
Ria74
12/19/13, 10:09 PM
#1

Vad duktig hon är och vilka vackra ögon hon har  🙂

mvh Maria värd på barn, miljonar, bloggande
medarbetare på husmorstips.ifokus
Min blogg: http://nouw.com/mariastankar

[MyCassie]
12/19/13, 10:14 PM
#2

#1 Tack, ögonen har hon fått av mamma sin. 😃

[Thiah]
12/20/13, 5:58 AM
#3

Va söt hon är. Det finns en hel del barn som helt skippar krypbiten och direkt börjar gå så hon kanske är en sån? :)

JossanH
12/20/13, 10:18 AM
#4

Vår dotter hatade att ligga på mage så hon kröp inte heller i rätt ordning ;) hon var nog bara 6,5 mån när hon började hålla oss i händerna och gå och efter det var det kört! Skulle bara gå haha Vi får väl se om det blir samma för er ;)

Sajtvärd på Iller.ifokus

ChristineL
12/20/13, 10:26 AM
#5

Vår dotter är 6, 5 månad och har ganska länge gått när man håller henne i händerna eller under armarna, nu senaste dagarna har hon börjat släppa taget om oss men det är hon inte tillräckligt stadig för än ;) Inga tendenser till att börja krypa ;)

[MyCassie]
12/21/13, 5:27 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Hon blir stadigare och stadigare.

Annons:
Upp till toppen
Annons: