Annons:
Etikett02-barn-0-12-mån
Läst 2911 ggr
Mabrotnosh
2013-09-27 10:05

Esska napp

Vad är det som är så speciellt med esska nappar? Är de bättre än alla andra nappar? Vi har mam nappar till våran tös för vi ger henne ersättning med mams antikolik flaskor. Men jag har inte sett ett enda barn med en mam napp på en månads tid då tösen föddes alla har esska nappar. Jag menar går det mode i nappar också? Eller varför har alla esska nappar?

Annons:
[Jawa´s]
2013-09-27 12:02
#1

Jag skulle gissa på att många har esska för att de säljs i nästan alla mataffärer och är kanske därför de lättaste att få tag på (?). Vi har dr brown, avent och mam till vår son. Mam funkar bäst till honom då han har svårt att sluta tätt runt runda nappar och drar in luft då så mams breda napp är jättebra :)

JossanH
2013-09-27 12:15
#2

Vi har bara kört naturgumminapp till vår tjej och har bara sett det en enda gång på något annat barn under hela det här året!

Sajtvärd på Iller.ifokus

Velinga1984
2013-09-27 12:21
#3

Oj jag ser bara MAM-flaskor i min närhet. 

Esska är ett billigare märke, kanske därför dom syns mer ?

Svarttusch
2013-09-27 12:51
#4

Jag ser både Esska och MAM, men som sagt, jag tror Esska är populära för att de är billiga och lätta att få tag i.

Hälsningar Malin <3
Medarbetare på Marsvin ifokus
Min hemsida

Mabrotnosh
2013-09-27 14:17
#5

Mam hänger ju bredvid esska napparna så kan inte påstå att de är lättare att få tag på.

Svarttusch
2013-09-27 16:16
#6

Långt från alla affärer har de minsta mam-napparna. Jag har försökt köpa dem på små ica-affärer, men där finns de inte alltid. Esska finns dock nästintill alltid :)

Hälsningar Malin <3
Medarbetare på Marsvin ifokus
Min hemsida

Annons:
Ria74
2013-09-27 16:35
#7

Vi har MAM till Molly eftersom hon inte tycker om dom andra napparna. Här i byn finns de bara esskanappar i affären så vi fick in till närmsta stad för att få tag i MAM.

mvh Maria värd på barn, miljonar, bloggande
medarbetare på husmorstips.ifokus
Min blogg: http://nouw.com/mariastankar

ChristineL
2013-09-29 16:37
#8

Vi använder mest philips avent, när man köper dom får man med ett lock till nappen så den behöver inte ligga löst och bli smutsig, kanon tycker jag!

[MyCassie]
2013-09-30 00:17
#9

Vi använder mams anti kolik flaskor och tycker de är suveräna. Napparna vi använder är mam perfect vilket är vetenskapligt bevisat att de minskar trycket på bebisens käke och minskar därmed felställning av tänderna iom att den är tunnare. De kostar dock en hundring styck och vi köper två stycken varannan månad, byter ut båda napparna då till nya. Steriliserar napparna i mikron varje dag i mams burkar som följer med napparna.

Upp till toppen
Annons: