Annons:
Etikett20-tips-råd
Läst 1058 ggr
Ria74
2013-08-06 14:03

Bärsele är guld värd

Just nu vill min lilla tjej bli buren hela tiden. Hon kan ligga i sin säng eller i barnvagnen i 15-20 minuter innan hon larmar och vill upp igen och det är inte helt enkelt att göra något när man ska bära henne hela tiden.

Nu har vi införskaffat en bärsele från babybjörn som är guld värd. Man har båda armarna fria och kan äta eller göra något annat och ändå ha henne i famnen.

Kan definitivt tipsa om detta när man har barn som gärna vill bli burna hela tiden.

mvh Maria värd på barn, miljonar, bloggande
medarbetare på husmorstips.ifokus
Min blogg: http://nouw.com/mariastankar

Annons:
Tina-A
2013-08-06 18:23
#1

Vad kul att det funkar för er :-) varken jag eller min dotter tyckte om bärsele men jag bar henne nästan dygnet runt i en bärsjal istället, det passade oss bättre :-)

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

[MyCassie]
2013-08-15 14:41
#2

Jag har en infantino support ergonomic cotton carrier, bästa saken jag någonsin köpt. Inte nog med att den är sjukt bekväm, min dotter älskar att få vara nära mamma hela tiden och i den kan hon sitta i grodställning vilket hon tycker är jättemysigt.

Fördelen med min Infantino är att den kan användas tills barnet väger 18kg så i princip kommer jag kunna bära henne väldigt länge.

Upp till toppen
Annons: