Annons:
Etikett26-omröstningar
Läst 1496 ggr
AnnaLundin
2012-08-29 09:10

Slutet forum - vill NI ha ett sånt här?

Några enstaka medlemmar har framfört önskemål om ett slutet forum här på sidan. Efterfrågan har varit så liten att jag inte har sett behov av det, men jag vill ändå ge er chansen att vara med och önska.

Vill DU att det ska finnas ett slutet forum här på barn iFokus?

Annons:
AnnaLundin
2012-08-29 09:11
#1

Jag avstår från att rösta, för att inte vara den som avgör frågan…

mayolica
2012-08-29 23:15
#2

Som det är nu är ju alla trådarna helt öppna och synliga för alla över hela nätet, oavsett om man är regestrerad som medlem på iFokus eller inte kan man komma in här på trådarna via sökord genom google och läsa allt vi skriver om.

Jag tycker att det skulle vara en bra tillgång för sajtens medlemmar att kunna ha möjlighet att ta upp lite mer personliga eller känsliga saker i "låsta trådar" trådar som bara dom som är medlemmar och vill vara med på har tillgång att läsa och skriva i.

Det jag syftar på är inte fråga om något slutet forum,utan bara att dom som är medlemmar här på sajten kan få möjlighet att välja att få tillgång till slutna trådar. För övrigt ser det likadant ut som nu, och är samma öppna forum för alla som det är nu.

Jag vill vara tydlig med vad jag menar för att undvika eventuella missförstånd. Med tanke på att det även finns vissa "dolda "slutna forum"  på ifokus kan man kanske blanda ihop?

~ mayolica ~

Miiiz
2012-09-02 22:16
#3

May har en point i vad hon säger för det finns säker en del saker människor vill fråga om men inte vill att vem som helst skall kunna se det.

Själv svarade jag annat eftersom jag tänkte varför först, men så som May beskriver så skulle jag också sätta ja. :)

< you gotta hold on, no matter what they say.>

<If you fail to be strong, their gonna have it just their way.>

mayolica
2012-09-03 23:33
#4

#3 Många tänker inte alltid på att alla diskusioner här inne, allt man skriver eller frågar om går att komma in på och läsa direkt från google.

För att vara med och delta aktivt i diskusionerna och kunna skriva,så måste man registrera sej på "ifokus" skaffa ett konto och vara inloggad. Men läsa det vi skriver om här inne kan vem som helst göra. Därför finns det även möjligheter så att det går skriva på låsta trådar.

~ mayolica ~

Upp till toppen
Annons: