Annons:
Etikett20-tips-råd
Läst 1609 ggr
esthibett
2012-03-15 19:31

Skötväskor

Hej!

Frågar er som har barn, och möjligen vet lite vad man behöver.

Verkar finnas huuuur mkt olika skötväskor som helst, och jag älskar ju praktiska saker, med fack o grejer för sortering. har nog bestämt mig för en skip hop duo, men började fundera på om jag kanske skulle köpa en duoble. Jag tänker mig att där får jag ju plats med precis allt, om man ska iväg och sen är det ju fiffigt om man får fler barn.

Eller, inbillar jag mig att jag behöver en så stor? Är det bara onödigt o otympligt? Och är det nån som vet om den ens går att fästa på en vanlig enkelvagn?

Blir väldigt glad om nån kan ge mig lite tups o råd1

Annons:
Tina-A
2012-03-15 21:40
#1

Jag trodde aldrig jag skulle behöva ha med mig så mycket grejer! Och det blir bara mer och mer känns det som. När dom är små är det väl inte så mycket men snart ska man ha med flaskor, tallrik, sked, haklapp, mugg, mat, en banan, lite att äta på (typ en burk med smörgåsrån eller nåt), skor, en extra filt UTÖVER det här vanliga med massa blöjor, tvättlappar, ombyte, extra strumpor…

Vet inte vilka väskor du pratar om men om du får plats med den stora och inte tror den är i vägen så skulle jag satsa på den. Vet inte hur många gånger jag önskat mig en större skötväska!

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

esthibett
2012-03-15 22:18
#2

Å tack så mycket för ditt svar! Då ska jag bara ta reda på om den funkar på en enkel vagn!

Upp till toppen
Annons: