Annons:
Etikett28-om-barnifokus
Läst 2057 ggr
[Vargöga]
12/26/11, 10:29 AM

Dold grupp?

Finns det en dold grupp att skriva i?: Jag skulle vilja prata av mig men inte på ett öppet forum.

Annons:
AnnaLundin
12/26/11, 5:08 PM
#1

Nej, här finns ingen dold grupp, jag har inte sett någon anledning till det. Men om intresse finns kan jag absolut öppna en sådan. Det är dock lite jobb med det eftersom jag måste lägga till medlemmar i gruppen manuellt.

Skriv gärna en rad nedan, alla som vill ha en dold grupp!

Annars påminner jag om funktionen att vara anonym i ett specifikt inlägg, då bockar man för alternativet "Posta kommentaren anonymt" nedanför textrutan där man skriver texten.

/ sajtvärden

[Vargöga]
12/26/11, 5:12 PM
#2

Ja så kan man ju också göra. Tungan ute Tänkte inte på det.

Nevina
8/1/12, 11:38 PM
#3

Den knappen hittar inte jag…?

AnnaLundin
8/2/12, 6:48 AM
#4

nedanför textrutan du skriver i finns några kryssrutor, ovanför "publicera kommentar".

Emelie-E
8/2/12, 8:26 AM
#5

Man måste dock ha Insider för att kunna skriva anonymt :)

Nevina
8/2/12, 3:58 PM
#6

Jag ser bara "Infoga video", "Skapa undersökning", "Skapa iFokus-kluring" och "Visa bild direkt i inlägget".

Vad är Insider? Hur får man det?

Annons:
AnnaLundin
8/2/12, 4:06 PM
#7

#6 - http://www.ifokus.se/about/insider

Det ger lite fler funktioner, man får det som en betaltjänst. Det ingår även i förmånerna man har som Sajtvärd och Medarbetare.

Jag erkänner att jag inte riktigt hade koll om det krävdes Insider, eftersom jag har det med automatik som SajtvärdTungan ute

Är det så att det finns många som önskar en dold grupp här? Hör av er till mig, antingen här i tråden eller via PM. Jag är inte omöjlig…

Nevina
8/2/12, 4:16 PM
#8

Hur fungerar det egentligen? Som jag har förstått det så går det inte att läsa alls om man inte är med i gruppen. Det går alltså tex inte att googla sig dit. Hur går ni till väga för att skapa en sådan grupp?

AnnaLundin
8/3/12, 10:10 PM
#9

En dold grupp är helt osynlig för de som inte är inlagda som medlemmar där. Jag måste lägga in dessa medlemmar manuellt, så det är lite extrajobb med det.

Nevina
8/4/12, 12:08 AM
#10

Mjo, så mycket har jag förstått. Jag menade rent tekniskt hur man gör för att andra inte ska kunna komma åt den. Men never mind.

AnnaLundin
8/4/12, 12:32 AM
#11

#10 - den frågan passar nog bra att ställa på support iFokus. Jag vet inte hur de har löst det rent tekniskt, men där kanske du kan få svar på det.

Upp till toppen
Annons: