Annons:
Etikett19-utflykter-resmål
Läst 2376 ggr
annie
2011-11-01 22:13

Bästa familjefiket i Stockholm?

Vet inte om detta är rätt forum, men jag testar Flört.

Ska på tur i Stockholm och söker tips på bra café för barnfamiljer. Våra barn är inte pyttesmå (4-12 år) men det är skönt med fik där barn FÅR finnas tycker jag. Inte alltid det är så.

Önskvärt är annars stort sortiment på bakverk och gott kaffe Skrattande, fördel om det även finns utbud av glutenfritt.

Hoppas på tips! Vi är såklart flyttbara i stan men vi kommer att röra oss kring Tegnérgatan så närhet till tunnelbana är toppen!

Annons:
AnnaLundin
2011-11-02 14:33
#1

Funkar utmärkt att ställa den frågan här!

Hoppas det finns någon som kan ge ett bra svar också… Själv har jag ingen aning.

Minxis
2011-11-02 23:40
#2

medborgarplatsen brevid tunnelbanan typ, precis vig grönejägaren finns Pirrot. När jag och min son brukar gå dit och hans kompisar följer med ibland. Det finns en hörna där man sitter på kuddar på golvet istället för stolar/soffor och den brukar vi okupera då :) Ägaren är alltid vänlig och en och tycker det är väldigt kul. :)

johan
2011-11-03 20:48
#3

Jag tycker ni ska gå till Kulturhuset vid Sergels torg. Där finns dels Rum för barn som är världens förmodligen mysigaste barnbibliotek och i Kulturhuset finns även två kaféer där det ofta är barn med.

Mvh // Johan

Född vid 334.00 PPM

Upp till toppen
Annons: