Annons:
Etikett01-allmänt-om-barn
Läst 1698 ggr
[camillahj]
2011-08-10 17:06

bebislängtan!

Ja, det har jag! Jag längtar efter att få gå runt med en tjock bebismage, känna sparkarna och sedan få sniffa mysigt på den lilla bebisen!

Jag träffade min själsfrände och livs stora kärlek i höstas och vi är på exakt samma plan i livet, vi är tom så nära att vi OFTA tänker på varann exakt samma tid fast vi är mil ifrån varann och tänker samma tankar och jag vet att det är denne man jag vill skaffa mina barn med. Han har en son sedan tidigare och vill gärna ha fler barn.

Jag planerar nästan lite smått nu när vi kan påbörja bebisverkstaden och jag hoppas få vara gravid nästa sommar!

Är man besatt om man har dessa tankarna? Haha! Skrattande

Annons:
Tina-A
2011-08-10 22:13
#1

Inte alls, det är klart att man får börja planera bebisverkstaden och längta efter att vara gravid :) Jag tycker att du låter helt normal, haha. Jag hoppas verkligen det går bra för er!

Jag älskade att vara gravid, jag älskade att föda barn och jag älskar att vara mamma. Det finns inget bättre!

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

OolssonxD
2011-08-11 09:56
#2

jag ska säga dig att jag har dom funderingarna med vill vara gravid nästa sommar för jag vill ha 1.5år mellan mina barn och nu är min första 3 mån så om 1.2år vill jag och sambon ha nästa unge :) klart man ska göra det om det känns rätt för er :)

bubbelbubbel
2011-08-11 10:26
#3

jag är också bebissjuk! har en kille på 16 mån och ju större han blir desto mer vill jag ha en liten bebis till. :)

[camillahj]
2011-08-13 12:08
#4

Jag har ju ingen egen bebis alls! Jag får mysa med syskonbarnen, men de bara växer och växer så ingen är ju sådär yttepytteliten längre! Sen vill jag ha min alldeles egen lilla bebis Skrattande

Men både sambon och jag vill vänta lite till innan vi sätter igång för jag har nyss börjat nytt arbete och har 6 mån provanställning så jag bör ha fått in en fast fot där först, men om vi startar bebisverkstaden om ungrfär ett år kan jag tycka vara lagom hihi

bubbelbubbel
2011-08-13 14:42
#5

#4, smart! alltid bra med ett fast arbete så man har något att gå tillbaka på, plus att man slipper tänka på f-penningen och sånt. :)

Trollhassel
2011-08-13 20:45
#6

Längtar sjukt mycket jag också. Har en på 1,5 och hon är världens goaste flicka! Sedan är det ju de bitarna med att jag ska utbilda mig färdigt och ha jobbat ett tag kanske…men gud så trist!

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

Annons:
[camillahj]
2011-08-15 23:10
#7

#6 Ja eller hur är det trist att vänta! Så fort jag ser ngn ute o promenerar med en barnvagn önskar jag det vore jag haha! Eller ngn med en sor mage i vädret!

#5 Ja det är så vi tänker oxå, skönt man kan tänka ett steg före fast man egentligen vill ha nu nu nu haha men det är ju för att vi är två som det går att vänta för jag vill inte göra ngt nu som inte han vill och det känns bra att låta förnuftet gå före i detta fallet. Bebisen kommer väl när den ska komma :)

Upp till toppen
Annons: