Annons:
Etikett12-uppfostran
Läst 1211 ggr
[iurochskur]
3/27/11, 9:03 PM

Lite beröm med

Mina barn har varit två trotsungar bägge två, men lite beröm ska dom ju ha med. För idag somnade dom båda utan krångel. Det händer sällan ska jag tala om…så jag är nöjd idag när det blev en lätt nattning.

Stora tösen har även börjat läsa för mig och lillasyster vilket är uppskattat av lillasyster. Vilka goa barn man har när dom är så här snälla.

Glad mamma, glada ungar.

Annons:
AnnaLundin
3/27/11, 10:42 PM
#1

Underbart!

Kom ihåg att berätta för dem i morgon hur glad du blev när de funkade så bra i kväll!

[YlvaP]
3/28/11, 10:42 AM
#2

Åh vad bra det låter. Hade en lätt nattning jag med.

[iurochskur]
3/28/11, 10:48 AM
#3

#1 Jag berättade för dom hur duktiga dom varit. Stora tösen hade även smygit ner och satt sig tyst på morgonkvisten och låtit oss sova till klockan ringde.

Men så skolvägrade hon idag med. Så framsteg, sen ett steg tillbaka igen.

#2 Vad bra!

AnnaLundin
3/28/11, 12:40 PM
#4

#3 - fanns det någon specifik orsak till att hon skolvägrar? Du behöevr inte berätta vad om du inte vill, jag är bara nyfiken för det är så mkt lättare att bekämpa demoner om man vet vilka de är…

[iurochskur]
3/28/11, 12:57 PM
#5

#4 Hon sa till kuratorn att i klassen sitter hon vid en tjej som hon "måste hjälpa" för det har den tjejen krävt av min dotter. Min dotter ligger långt före dom andra i klassen och kunde läsa när dom började ettan. Sen på gympan så tycker hon det är obehagligt att vara själv utan fröken i omklädsrummet. Dom har även 1-3 som gympar ihop vilket jag kan förstå är läskigt för 1:orna.

AnnaLundin
3/28/11, 1:31 PM
#6

Ah, men då finns det ju i alla fall lite att jobba med på den fronten, deet borde vara lösbart. Hoppas det fixar sig på den punkten också!

Annons:
Upp till toppen
Annons: