Annons:
Etikett18-utrustning-säkerhet
Läst 903 ggr
[Anna-N]
8/17/07, 10:27 AM

Tidningar

Läser du föräldratidningar som tex. Vi föräldrar?.

Vilka tidningar ger bäst information, artiklar, tips tycker du? Eller är de rena blaskor hela bunten?

Annons:
AnnaLundin
8/17/07, 11:01 AM
#1

Jag har läst flera av barntidningarna medan mina två första var små. Det är ofta bra artiklar i dem, men det är oerhört sällan man hittar något intressant om barn över 2-3 år. Men som bäbismamma kan man ha en hel del nytta av dem. Har man läst dem en säsong eller två så ledsnar man dock, för det är samma saker som upprepas om och om och om igen… De vet nog att deras läsekrets byts ut, att de bara är intressanta under en kort period.

Annette
8/17/07, 12:03 PM
#2

Jag läste Vi Föräldrar när första barnet var bebis. Jag tycker att det är för mycket reklam i dessa tidningar, de är lästa ganska fort. Eller var, kanske jag skall säga, nu vet jag inte eftersom jag inte läst dem på många år.

[Anna-N]
8/17/07, 1:19 PM
#3

Jag läser "Vi Föräldrar" o får den i brevlådan :-) Tycker den är bra i vissa nummer men läser man något nr sen flera år tillbaka som man fått ärva så är det i stort sett samma. Men precis som Anna skriver så är det bra när man är bäbismamma :-)

Elisabeth-J
8/17/07, 2:22 PM
#4

När mina barn var små prenumererade jag på Vi Föräldrar. Jag tyckte att den var väldigt bra och jag tyckte om deras tester på produkter bl.a.

 

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

lisette
8/17/07, 3:43 PM
#5

prenumerar på vi föräldrar och har köpt en del gravid tidningar. men jag blir lika besviken varje gån. det är ju alltid en massa reklam.

Faxlin
8/18/07, 3:05 AM
#6

Det enda jag tyckte var bra var de tester de gjorde på olika produkter. Men i dagens IT värld kan jag få sådant från internet likagärna-

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Annons:
Upp till toppen
Annons: